Τηλεθέαση: «Καλπάζει» ο Άγιος Έρωτας στην prime time

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Στην κορυφή της prime time βρέθηκε το βράδυ της Πέμπτης (3/4) ο «Άγιος Έρωτας», ανοίγοντας την ψαλίδα στην τηλεθέαση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η μάχη ανάμεσα στη δραματική σειρά του Alpha και το MasterChef καλά κρατεί, με τα ηνία να δίνονται πότε στη μία και πότε στην άλλη παραγωγή.

Χθες ο «Άγιος Έρωτας» συγκέντρωσε 19,2% για λογαριασμό του Alpha, την ώρα που το μαγειρικό reality του Star έκλεισε στο 17%. Αρκετά πιο πίσω ακολούθησαν «Γη της Ελιάς» (12,8%) και Grand Hotel (12%), ενώ σε μονοψήφια ποσοστά αρκέστηκαν «Διάφανη Αγάπη» (9,6%) και «Παραλία» (4,1%).

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η δραματική σειρά του Alpha «κάλπασε» με 22% τηλεθέαση, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε η «Γη της Ελιάς» με 17,7%. Στο 17% το ποσοστό του Grand Hotel και λίγο πίσω του το MasterChef (15,3%). Τέλος, η «Διάφανη Αγάπη» σημείωσε 10,4% και ουραγός η «Παραλία» με 3,8%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγιος Έρωτας – 19,2%
MasterChef – 17%
Η Γη της Ελιάς – 12,8%
Grand Hotel – 12%
Διάφανη Αγάπη – 9,6%
Η Παραλία – 4,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 22%
Η Γη της Ελιάς – 17,7%
Grand Hotel – 17%
MasterChef – 15,3%
Διάφανη Αγάπη – 10,4%
Η Παραλία – 3,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.