Zappit

Τηλεθέαση: Ιστορικό χαμηλό για τα ριάλιτι στην prime time

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Την πλάτη στα ριάλιτι φαίνεται πως έχει γυρίσει το κοινό τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, αφού η πορεία τους στη μάχη για την τηλεθέαση βαίνει διαρκώς κατιούσα. Το βράδυ της Πέμπτης (21/11) την «κούρσα» οδήγησαν για ακόμη μία φορά οι σειρές μυθοπλασίας, αν και με χλιαρές πτήσεις ειδικά στο δυναμικό κοινό, με το Survivor να καταλήγει για πρώτη φορά στην τελευταία θέση.

Συγκεκριμένα, ο «Άγιος Έρωτας» ήταν εκείνος που έκοψε πρώτος το νήμα με ποσοστό 14,3%. Ακολούθησαν η «Γη της Ελιάς» με 12,5% και ο Νίκος Μουτσινάς με 12,1%. Σε διψήφια ποσοστά κινήθηκαν το Grand Hotel (11,4%) και το Reunion (10,8%), κρατώντας τον ΑΝΤ1 πάνω από τη βάση. Λίγο χαμηλότερα αλλά ανεβασμένη η τηλεθέαση για το First Dates (9,3%), ενώ η «Παραλία» και το Survivor δεν ξεπέρασαν το 5%, αφού σημείωσαν 4,7% και 4,2% αντίστοιχα.

Στο γενικό σύνολο, η «Γη της Ελιάς» διατηρεί το εντυπωσιακό της σερί με τα ποσοστά της να φτάνουν το 20,3%. Περίπου πέντε μονάδες πίσω το Grand Hotel (15,6%) και πίσω του ο «Άγιος Έρωτας» (15,1%), ενώ σε διψήφια ποσοστά κρατήθηκε έστω και στο παρά πέντε ο Νίκος Μουτσινάς (10,1%). Την κατάταξη συμπλήρωσαν το Reunion (8,3%), το First Dates (8,1%) και το Survivor (6%), με την «Παραλία» να κλείνει ουραγός στο 5%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγιος Έρωτας – 14,3%
Η Γη της Ελιάς – 12,5%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 12,1%
Grand Hotel – 11,4%
The Reunion – 10,8%
First Dates – 9,3%
Η Παραλία – 4,7%
Survivor – 4,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 20,3%
Grand Hotel – 15,6%
Άγιος Έρωτας – 15,1%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 10,1%
The Reunion – 8,3%
First Dates – 8,1%
Survivor – 6%
Η Παραλία – 5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.