Zappit

Τηλεθέαση: Η μυθοπλασία οδηγεί την κούρσα στην prime time

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκε το βράδυ της Πέμπτης (31/10) το First Dates με τη Ζενεβιέβ Μαζαρί. Ο τρίτος κύκλος του αγαπημένου reality έκανε πρεμιέρα με νέα ζευγάρια που καταφεύγουν στο εστιατόριο του… έρωτα, προκειμένου να βρουν το άλλο τους μισό. Το πρόγραμμα έγινε #1 trend στο X μέσα σε ελάχιστα λεπτά, με τους χρήστες του διαδικτύου να το υποδέχονται θερμά. Πώς κινήθηκε όμως σε νούμερα και τι κατάφερε σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Πιο συγκεκριμένα, το Grand Hotel ήταν εκείνο που βρέθηκε στην κορυφή, αφού στο δυναμικό κοινό (18-54) σημείωσε τηλεθέαση 15,5% και έδωσε στον ΑΝΤ1 την πρωτιά. Ακολούθησε το Reunion των Τανιμανίδη-Μαυρίδη με 14% και ο «Άγιος Έρωτας» με 12,6%. Πάνω από τη βάση διατηρήθηκε η «Γη της Ελιάς» (10,5%), ενώ σε μονοψήφια επίπεδα κινήθηκαν τα ριάλιτι Survivor (6,9%), First Dates (6,3%) και Tempting Fortune (5,9%). Στο 3,8% η τηλεθέαση για την «Παραλία».

Στο γενικό σύνολο η πρωτιά δόθηκε στη «Γη της Ελιάς» με ποσοστό 19,4%. Ελάχιστα πίσω το Grand Hotel (18,9%) και στο 13,6% ο «Άγιος Έρωτας». Στο 11,1% έκλεισε η τηλεθέαση για το Reunion, ενώ τα μονοψήφια νούμερα συνεχίστηκαν και στο σύνολο για τα ριάλιτι Survivor (9,8%), Tempting Fortune (6,4%) και First Dates (5,8%). Το 4,6% άγγιξε η «Παραλία» στην ΕΡΤ1.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Grand Hotel – 15,5%
The Reunion – 14%
Άγιος Έρωτας – 12,6%
Η Γη της Ελιάς – 10,5%
Survivor – 6,9%
First Dates – 6,3%
Tempting Fortune –5,9%
Παραλία – 3,8%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 19,4%
Grand Hotel – 18,9%
Άγιος Έρωτας – 13,6%
The Reunion – 11,1%
Survivor – 9,8%
Tempting Fortune –6,4%
First Dates – 5,8%
Παραλία – 4,6%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.