Τηλεθέαση: Η Μπέττυ Μαγγίρα φλερτάρει με την πρωτιά
Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;
Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκαν για δεύτερη ημέρα οι πρωινές εκπομπές του Σαββατοκύριακου. Ενημερωτικά και ψυχαγωγικά προγράμματα διεκδίκησαν το μεγαλύτερο μερίδιο έναντι του ανταγωνισμού, με τη Μπέττυ Μαγγίρα να δείχνει πως διεκδικεί πλέον καθαρά τα ηνία πίσω από τον Νίκο Μάνεση.
Πιο συγκεκριμένα, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε στο δυναμικό κοινό τηλεθέαση 15,9%, ενώ το «I Love Σου Κου» βρέθηκε μία ανάσα πίσω με 15,6%. Ακολούθησαν το «Χαμογέλα και Πάλι» με 12,3% και οι «Δεκατιανοί» του ΣΚΑΪ με 9,4%. Η τηλεθέαση για τη Μαρία Μπακοδήμου έκλεισε στο 8,8% και για το δίδυμο Κρονάκη-Γιαγτζόγλου στην ΕΡΤ1 στο 3%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, ο Νίκος Μάνεσης πήρε ξανά την πρωτιά στην τηλεθέαση με ποσοστό 18,7% και οι «Δεκατιανοί» ακολούθησαν με 13,4%. Η Μπέττυ Μαγγίρα σημείωσε 10,9% και η Σίσσυ Χρηστίδου 10,5%. Τέλος, το «Γεια Σου» άγγιξε το 8,3% και το «Δύο στις 10» το 3,6%.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 15,9%
I love Σου Κου – 15,6%
Χαμογέλα και πάλι – 12,3%
Οι Δεκατιανοί – 9,4%
Γεια σου – 8,8%
Δύο στις 10 – 3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 18,7%
Οι Δεκατιανοί – 13,4%
I love Σου Κου – 10,9%
Χαμογέλα και πάλι – 10,5%
Γεια σου – 8,3%
Δύο στις 10 – 3,6%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.