Τηλεθέαση: Η μάχη στην prime time καλά κρατεί – Ποιος έκοψε πρώτος το νήμα;

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Μεγάλη Δευτέρα και η μάχη στην prime time για την τηλεθέαση συνεχίζεται με ελάχιστες τροποποιήσεις στο πρόγραμμα των καναλιών. Αφενός η ΕΡΤ έχει αποσύρει την «Παραλία» για τις γιορτές του Πάσχα, αφετέρου και η εκπομπή Prime Time του ΣΚΑΪ απείχε από το πρόγραμμα και τη θέση της πήρε η σειρά ντοκιμαντέρ Mammals. Στην κορυφή του πίνακα συναντάμε για άλλη μια φορά το MasterChef, που κατάφερε – έστω και με μικρή διαφορά – να προπορευτεί του «Άγιου Έρωτα», που συνεχίζει τη δυναμική του πορεία.
Πιο συγκεκριμένα, το μαγειρικό reality του Star σημείωσε 16,5% στο δυναμικό κοινό (18-54), με τη δραματική σειρά του Alpha να ακολουθεί στο 15,8%. Λίγο πιο πίσω το «Έχω Παιδιά» με τηλεθέαση 12,7% και ο «Τιμωρός» με 12,4%. Σε διψήφια ποσοστά διατηρήθηκε το Grand Hotel (11,2%), ενώ σημαντική ήταν η υποχώρηση για τη «Γη της Ελιάς» (9,7%) και τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» (7,7%).
Περνώντας στο γενικό σύνολο, εκεί ο «Άγιος Έρωτας» απέδειξε τη δυναμική του με ποσοστό 18,4%. Στη δεύτερη θέση το Grand Hotel με μία μονάδα λιγότερη και στο 15,8% η τηλεθέαση για τον «Τιμωρό». Στο 15,1% έφτασε η «Γη της Ελιάς», στο 13,5% το MasterChef και στο 10,3% το «Έχω Παιδιά». Τέλος, τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» έδωσαν στον ΑΝΤ1 9,6%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 16,5%
Άγιος Έρωτας – 15,8%
Έχω Παιδιά – 12,7%
Τιμωρός – 12,4%
Grand Hotel – 11,2%
Γη της Ελιάς – 9,7%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 7,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 18,4%
Grand Hotel – 17,3%
Τιμωρός – 15,8%
Γη της Ελιάς – 15,1%
MasterChef – 13,5%
Έχω Παιδιά – 10,3%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 9,6%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.