Τηλεθέαση: Έπιασε κορυφή το «Έρωτας με διαφορά» στο δυναμικό κοινό
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Μάχη έδωσαν για την τηλεθέαση στην prime time της Πέμπτης 11 Φεβρουαρίου τρεις τηλεοπτικές σειρές, με τις πρώτες θέσεις σε γενικό και δυναμικό να καταλήγουν σε διαφορετικά χέρια.
Το «Έρωτας με διαφορά» πήρε την πρωτιά στο δυναμικό κοινό με μέσο όρο 15,2% και ακολούθησαν η Φαμίλια με 12,5% και οι «8 Λέξεις» με 11,2%.
Αντίθετα, στο γενικό σύνολο οι «8 Λέξεις» κράτησαν την πρώτη θέση με 20,7% μέσο όρο και ακολούθησαν η Φαμίλια με 12,2% και το «Έρωτας με διαφορά» με 10,3%.
Η τηλεθέαση…
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Έρωτας με διαφορά – 15,2%
Η Φαμίλια – 12,5%
8 Λέξεις – 11,2%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
8 Λέξεις – 20,7%
Η Φαμίλια – 12,2%
Έρωτας με διαφορά – 10,3%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.