Zappit

Τηλεθέαση: Δυναμικό ξεκίνημα για τις σειρές του MEGA – Σκληρή η μάχη με το Voice

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Βραδιά με διπλή πρεμιέρα για το MEGA την Κυριακή 3/11 με τον τρίτο κύκλο της σειράς Famagusta και τις «17 Κλωστές» να μπαίνουν δυναμικά στη μάχη για την τηλεθέαση. Οι δύο μεγάλες παραγωγές μυθοπλασίας του Μεγάλου Καναλιού ανανέωσαν την prime time του σταθμού και το κοινό έδειξε να τις υποδέχεται με θέρμη. Ωστόσο, την πρωτιά δεν έχασε το The Voice, αποδεικνύοντας πως η καινούργια του σύνθεση αλλά και ο χρόνος που έμεινε στον «πάγο» αναθέρμανε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών για το project.

Πιο συγκεκριμένα, το μουσικό talent show του ΣΚΑΪ σημείωσε τηλεθέαση 17,3% στο δυναμικό κοινό (18-54), την ώρα που οι «17 Κλωστές» έδιναν στο MEGA 15% και το Famagusta 14,1%. Στο 13,5% οι επιδόσεις του «Εκατομμυριούχου» στον ΑΝΤ1, ενώ πάνω από τη βάση διατηρήθηκε και η «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» στον Alpha με 11%. Στο 5,2% περιορίστηκε η «Φάρμα».

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί τα πρωτεία πήρε η πρεμιέρα του Famagusta, αγγίζοντας το 20,5%. Ακολούθησαν το Voice με 19,7% και οι «17 Κλωστές» με 17,6%. Μία μονάδα πίσω ο «Εκατομμυριούχος» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και στο 10,1% η «Κατάρα» των Ρέππα-Παπαθανασίου. Τέλος, στο 7% η τηλεθέαση για τη «Φάρμα» με τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Voice – 17,3%
17 Κλωστές – 15%
Famagusta – 14,1%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Sunday Edition) – 13,5%
Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα – 11%
Φάρμα – 5,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Famagusta – 20,5%
The Voice – 19,7%
17 Κλωστές – 17,6%
Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος (Sunday Edition) – 16,6%
Η Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα – 10,1%
Φάρμα – 7%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.