Το τελευταίο επεισόδιο στον δεύτερο κύκλο του Dragons Den είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το βράδυ της Παρασκευής (5/4) οι τηλεθεατές, αποχαιρετώντας προς ώρας το αγαπημένο reality επιχειρηματικότητας. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθεάση, το κοινό αγκάλιασε το πρόγραμμα του ΑΝΤ1, δίνοντας ραντεβού μαζί του την επόμενη σεζόν.
Πώς κινήθηκαν σειρές και reality show στην prime time της Παρασκευής;
Την πρωτιά στο δυναμικό κοινό 15-54 εξασφάλισε για ακόμη μία φορά το MasterChef, αφού σημείωσε 19,3% έναντι του «Εκατομμυριούχου» με 14,9%. Το Dragons Den έκλεισε τη σεζόν στην τρίτη θέση και με ποσοστό 14%, αισθητά αυξημένο σε σχέση με τα δεδομένα που έχει δείξει μέσα στη χρονιά. Λίγο πιο πίσω βρέθηκε η «Γη της Ελιάς» με 13,8%.
Πάνω από τη βάση του 10% κινήθηκε ο «Παράδεισος των Κυριών» σημειώνοντας τηλεθέαση 11,7%. Ο «Έρωτας Φυγάς» άγγιξε το 7% και τα προγράμματα της Δημόσιας Τηλεόρασης «Switch» και «Έρημη Χώρα» αρκέστηκαν στο 3,7% και 3,4%.
Όσον αφορά το σύνολο, εκεί η «Γη της Ελιάς» δεν άφησε πολλά περιθώρια στους αντιπάλους της, συγκεντρώνοντας 22,2% με τον «Παράδεισο των Κυριών» να κάνει την έκπληξη φτάνοντας το 17,5%. Η τηλεθέαση για τον «Εκατομμυριούχο» του ΑΝΤ1 έφτασε το 16,5% και για το Star στο 15,2% για το MasterChef. Ο «Έρωτας Φυγάς» έκλεισε στο 13,8%.
11,8% έγραψε το… κοντέρ για το Dragons Den, ενώ σε μονοψήφια νούμερα κινήθηκε το σύνολο για την «Έρημη Χώρα» (4,2%) και το Switch με την Ευγενία Σαμαρά (3,8%) στην ΕΡΤ1.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MASTERCHEF 19.3%
ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ 14.9%
DRAGONS DEN 14%
ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ 13.8%
ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ 11.7%
ΕΡΩΤΑΣ ΦΥΓΑΣ 7%
SWITCH 3.7%
ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ 3.4%
ΣΥΝΟΛΟ
ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ 22.2%
ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ 17.5%
ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ 16.5%
MASTERCHEF 15.2%
ΕΡΩΤΑΣ ΦΥΓΑΣ 13.8%
DRAGONS DEN 11.8%
ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ 4.2%
SWITCH 3.8%
*Τα στοιχεία για την τηλεθεάση είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.