Τηλεθέαση: Ανατροπή στην βραδινή ζώνη από το Mega

Champions League

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Ανατροπή στην τηλεθέαση είχαμε χθες, Τετάρτη 10 Απριλίου, και συγκεκριμένα στην βραδινή ζώνη. Σειρές, ριάλιτι και διαγωνισμοί μαγειρικής έκαναν… στην άκρη, καθώς το Champions League μπήκε “αγριεμένο” και δεν άφησε πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό.

Ο αγώνας της Παρί Σεν Ζερμέν με τη Μπαρτσελόνα, που μεταδόθηκε ζωντανά από το Mega, πήρε το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας και έκοψε πρώτος το νήμα στο δυναμικό κοινό.

Στο δυναμικό κοινό το παιχνίδι της Παρί με την Μπαρτσελόνα σημείωσε μέσο όρο 16,7% και ακολούθησε ο Σασμός με 15,6%, οι Ψυχοκόρες με 15% και το MasterChef με 14,3%. Το Survivor είχε 13,1%, το Προξενιό της Ιουλίας 8,5% και η Παραλία 3,4%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, ο Σασμός είχε μέσο όρο 17,7%, ο αγώνας της Παρί με την Μπαρτσελόνα 17%, οι Ψυχοκόρες 16,8%, το Survivor 15,6%, το Προξενιό της Ιουλίας 13,2%, το MasterChef 11,1% και η Παραλία 4,5%.

Η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Παρί-Μπαρτσελόνα – 16,7%

Σασμός – 15,6%

Ψυχοκόρες – 15%

MasterChef – 14,3%

Survivor – 13,1%

Προξενιό της Ιουλίας – 8,5%

Παραλία – 3,4%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Σασμός – 17,7%

Παρί-Μπαρτσελόνα – 17%

Ψυχοκόρες – 16,8%

Survivor – 15,6%

Προξενιό της Ιουλίας – 13,2%

MasterChef – 11,1%

Παραλία – 4,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.