Τηλεθέαση: Ανατροπή στη βραδινή ζώνη – Ποια σειρά πέρασε επάνω από το MasterChef;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Δυναμική είναι η επιστροφή της σειράς Άγιος Έρωτας στον Alpha, καθώς το τελευταίο διάστημα έχει καταφέρει να δυσκολέψει αισθητά τον ανταγωνισμό και να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις. Μάλιστα, την Τετάρτη 22/01 η σειρά πάτησε κορυφή και σημείωσε διπλή πρωτιά στους πίνακες για την τηλεθέαση, αφήνοντας στη δεύτερη θέση το MasterChef.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Άγιος Έρωτας κατέγραψε χθες 17%, το MasterChef σε μικρή πτώση 16,4% κι ο ποδοσφαιρικός αγώνας στο Mega 13,4%. Μία ανάσα πιο χαμηλά ήταν το Grand Hotel με 13,3%, ενώ ο Τιμωρός δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και περιορίστηκε στο 11,7%. Χαμηλές πτήσεις για την Παραλία και το Αρχελάου 5 στην ΕΡΤ με 3,7% και 1,7% αντίστοιχα.

Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας σκαρφάλωσε στο σύνολο στο 19,7%, με το Grand Hotel να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 17,8%. Ο ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στην Παρί Σεν Ζερμέν και στην Μάντσεστερ Σίτι έφτασε στο 13,9%, το MasterChef στο 13,7% και ο Τιμωρός στο 12,9%. Στις τελευταίες θέσεις η Παραλία (4,4%) και το Αρχελάου 5 (1,9%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγιος Έρωτας – 17%
MasterChef – 16,4%
Παρί Σεν Ζερμέν – Μάντσεστερ Σίτι – 13,4%
Grand Hotel – 13,3%
Ο Τιμωρός – 11,7%
Η Παραλία – 3,7%
Αρχελάου 5 – 1,7%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 19,7%
Grand Hotel – 17,8%
Παρί Σεν Ζερμέν – Μάντσεστερ Σίτι – 13,9%
MasterChef – 13,7%
Ο Τιμωρός – 12,6%
Η Παραλία – 4,4%
Αρχελάου 5 – 1.9%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.