Τηλεθέαση: Ανατροπή με τα νούμερα του Maestro – «Σφαγή» στο 13% για τέσσερις σειρές στην prime time
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Το δεύτερο επεισόδιο του τρίτου κύκλου του Maestro είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το βράδυ της Τρίτης (3/12) οι τηλεθεατές του MEGA. Μετά την πρωτιά στην τηλεθέαση που χάρισε η πρεμιέρα της στο Μεγάλο Κανάλι, η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη έδωσε άλλη μία μάχη απέναντι στον ανταγωνισμό με τα δεδομένα να αλλάζουν και να παρατηρούνται ανακατατάξεις.
Ποιος εξασφάλισε την πρωτιά και πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη στην prime time ζώνη;
Πιο συγκεκριμένα, «κεφάλι» στην κούρσα πήρε η κωμωδία του MEGA «Έχω Παιδιά» με τηλεθέαση 15%. Υποχώρηση στο 13,8% (από το 19,6% της πρεμιέρας) για το Maestro που παρ’ όλα αυτά τερμάτισε στη δεύτερη θέση και ακολούθησε ένα εντυπωσιακό σερί με το Grand Hotel στο 13,7%, τον «Γιατρό» στο 13,6% και τον «Τιμωρό» στο 13%. Πάνω από τη βάση διατηρήθηκε το «VIΠ Καλά Γεράματα» (11,4%), ενώ σε μονοψήφιες τηλεθεάσεις περιορίστηκαν η «Φάρμα» (7,8%) και το Survivor (4,9%). Ουραγός για άλλη μια φορά η «Παραλία», που έδωσε στην ΕΡΤ1 4%.
Αναφορικά με το γενικό σύνολο, εκεί ήταν ξεκάθαρη η επικράτηση του Grand Hotel με 18,1%. Τρεις μονάδες πίσω ο «Γιατρός» και στο 14,2% ο «Τιμωρός» για τον Alpha. Στο 12,3% «έκλεισε» η τηλεθέαση για το Maestro και στο 12,1% για το «Έχω Παιδιά», ενώ πάνω από τη βάση κράτησε τον ΑΝΤ1 το «VIΠ Καλά Γεράματα» (11,6%). Στο 8,5% περιορίστηκε το Survivor και την κατάταξη συμπλήρωσαν η «Φάρμα» (8%) και η «Παραλία» (4,9%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Έχω Παιδιά – 15%
Maestro – 13,8%
Grand Hotel – 13,7%
Ο Γιατρός – 13,6%
Ο Τιμωρός – 13%
VIΠ Καλά Γεράματα – 11,4%
Η Φάρμα – 7,8%
Survivor – 4,9%
Η Παραλία – 4%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Grand Hotel – 18,1%
Ο Γιατρός – 15,1%
Ο Τιμωρός – 14,2%
Maestro – 12,3%
Έχω Παιδιά – 12,1%
VIΠ Καλά Γεράματα – 11,6%
Survivor – 8,5%
Η Φάρμα – 8%
Η Παραλία – 4,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.