Τηλεθέαση: Alpha και Mega κατέκτησαν στην prime time
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Ασφυκτικός συνεχίζει να είναι ο ανταγωνισμός στη prime time με την πρωτιά για την τηλεθέαση να εναλλάσσεται αρκετές φορές. Συγκεκριμένα την Δευτέρα 25/11, οι σειρές του Alpha και του Mega κέρδισαν το ενδιαφέρον του κοινού, με τον Τιμωρό να βρίσκεται στην κορυφή στο δυναμικό κοινό (15-54) και τη Γη της Ελιάς να παίρνει το σύνολο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Τιμωρός σκαρφάλωσε στο 18%, το Έχω Παιδιά στο 16,9% και η Γη της Ελιάς στο 15,4%. Ακολούθησαν η Διάφανη Αγάπη και το Grand Hotel με 12,7% και 12,5% αντίστοιχα. Λίγο κάτω από τη βάση ήταν η Φάρμα με 9,6% και σε μικρή άνοδο η Παραλία που έφτασε στο 6%. 5.9% σημείωσε το Survivor και 5,5% η νέα εκπομπή πολιτικού περιεχομένοιυ του ΣΚΑΙ, Prime Time με 5,5%. Δύσκολα ήταν τα πράγματα για τη Μάγισσα, η οποία υποχώρησε περαιτέρω στο 5,4% και στην τελευταία θέση το Αρχελάου 5 που κατέληξε στο 4,8%.
Στο σύνολο επικράτησε η Γη της Ελιάς καταγράφοντας 21,8% και στη δεύτερη θέση κατατάχθηκε το Grand Hotel με 17,1%. Παρακάτω συναντάμε τον Τιμωρό με 14,9%, το Έχω Παιδιά με 13,4% και τη Διάφανη Αγάπη με 10,1%. Το Prime Time είχε 8,2%, το Survivor 7,6% και η Μάγισσα 6,6%. Στις τελευταίες θέσεις η Παραλία με 6% και το Αρχελάου 5 με 3,8%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ο Τιμωρός – 18%
Έχω Παιδιά – 16,9%
Η Γη της Ελιάς – 15,4%
Διάφανη Αγάπη – 12,7%
Grand Hotel – 12,5%
Η Φάρμα – 9,6%
Η Παραλία – 6%
Survivor – 5,9%
Prime Time – 5,5%
Η Μάγισσα – 5,4%
Αρχελάου 5 – 4,8%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Η Γη της Ελιάς – 21,8%
Grand Hotel – 17,1%
Ο Τιμωρός – 14,9%
Έχω Παιδιά – 13,4%
Διάφανη Αγάπη – 10,1%
Η Φάρμα – 8,7%
Prime Time – 8,2%
Survivor – 7,6%
Η Μάγισσα – 6.6%
Η Παραλία – 6%
Αρχελάου 5 – 3,8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.