Zappit

Τηλεθέαση: Άγριες Μέλισσες ή Survivor επέλεξε το τηλεοπτικό κοινό;

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Γι’ ακόμα ένα βράδυ (Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου), στην prime time, η κατάσταση παρέμεινε ίδια, με την τηλεθέαση να πηγαίνει σε Survivor και Άγριες Μέλισσες.

Στο σύνολο της χρονικής διάρκειας των προγραμμάτων, το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΙ κράτησε την πρωτιά με μέσο όρο 31,4% στο γενικό σύνολο και 33,2% στο δυναμικό κοινό.

Αντίθετα, στο διάστημα 22:00 – 23:30 που τα προγράμματα βρέθηκαν απέναντι, οι Άγριες Μέλισσες έπιασαν κορυφή τόσο στο γενικό, όσο και στο δυναμικό.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Survivor – 31,4%

Άγριες Μέλισσες – 28%

MasterChef – 15,7%

Αγγελική – 8,6%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Survivor – 33,2%

Άγριες Μέλισσες – 25,1%

MasterChef – 19,5%

Αγγελική – 6,9%

Η τηλεθέαση το διάστημα 22:00 – 23:30

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 28%

Survivor – 22,6%

MasterChef – 12,8%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Άγριες Μέλισσες – 25,1%

Survivor – 24,2%

MasterChef – 16,1%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.