Τι τηλεθέαση σημείωσε ο τελικός του GNTM απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Την τελευταία του μάχη για την τηλεθέαση έδωσε χθες, Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου, το GNTM. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με την Αλεξία να αναδεικνύεται νικήτρια και να κερδίζει το έπαθλο των 50.000 ευρώ.

Πώς τα πήγε, όμως, ο μεγάλος τελικός του GNTM στην τηλεθέαση;

Στο δυναμικό κοινό, η Γη της Ελιάς σημείωσε μέσο όρο 19,8% και ακολούθησε η Μουρμούρα με 18,7%. Το GNTM είχε 15%, ο Εκατομμυριούχος 13,5%, το Ρουκ Ζουκ 11,5%, η δική μας οικογένεια 4,2%, τα Νούμερα 4,2% και ο Πλάτανος 2,5%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, η Γη της Ελιάς είχε μέσο όρο 28,7%, η Μουρμούρα 17%, ο Εκατομμυριούχος 12,7% και το GNTM 11,4%. Το Ρουκ Ζουκ είχε 10,5%, η δική μας οικογένεια 4,5%, τα νούμερα 4,2% και ο Πλάτανος 3,5%.

Η τηλεθέαση της prime time

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Γη της Ελιάς – 19,8%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 18,7%

GNTM – 15%

Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος – 13,5%

Ρουκ Ζουκ – 11,5%

Η δική μας οικογένεια – 4,2%

Τα νούμερα – 4,2%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 2,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Γη της Ελιάς – 28,7%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 17%

Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος – 12,7%

GNTM – 11,4%

Ρουκ Ζουκ – 10,5%

Η δική μας οικογένεια – 4,5%

Τα νούμερα – 4,2%

Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 3,5%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.