Τι τηλεθέαση σημείωσε ο Λάκης Λαζόπουλος με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ»

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Σκληρή μάχη δόθηκε στη χθεσινή prime time, Τετάρτη 19 Μαρτίου, για το ποιο πρόγραμμα θα καταφέρει να επικρατήσει στους πίνακες για την τηλεθέαση. Ο Λάκης Λαζόπουλος επέστρεψε για ένα ακόμα Αλ Τσαντίρι Νιουζ στο Mega, ωστόσο, η σαρωτική του πορεία ανακόπηκε καθώς η μυθοπλασία και το MasterChef ύψωσαν ισχυρό ανάστημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, στο δυναμικό κοινό την πρωτιά πήρε το MasterChef με 16,7%, με τον Άγιο Έρωτα να κατατάσσεται δεύτερος με 16,5% και το Αλ Τσαντίρι να βρίσκεται στην τρίτη θέση με 16%. Μικρή διαφορά για τον Τιμωρό στον Alpha που κατέγραψε 15,2%. Το Grand Hotel σημείωσε 13,8% και τα Παιχνίδια της Εκδίκησης έπεσαν στα μονοψήφια με 9,3%. Τέλος η Παραλία είχε 3,3%.
Στο σύνολο ο Άγιος Έρωτας έκοψε πρώτος το νήμα με 18,7% και στη συνέχεια ο Τιμωρός και το Αλ Τσαντίρι Νιούζ μοιράστηκαν το 17,6%. Το Grand Hotel έφτασε στο 16,7% και το MasterChef στο 13,9%. Τα Παιχνίδια Εκδίκησης συγκέντρωσαν 11,1% και η Παραλία μόλις 3,7%
Αναλυτικά η τηλεθέαση
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
MasterChef – 16,7%
Άγιος Έρωτας – 16,5%
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 16%
Ο Τιμωρός – 15,2%
Grand Hotel – 13,8%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 9,3%
Η Παραλία – 3,3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 18,7%
Ο Τιμωρός – 17,6%
Αλ Τσαντίρι Νιουζ – 17,6%
Grand Hotel – 16,7%
MasterChef – 13,9%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 11,1%
Η Παραλία – 3,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.