Τι τηλεθέαση σημείωσε η πρεμιέρα του Reunion;

Γιώργος Μαυρίδης

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Στη μάχη για την τηλεθέαση ρίχτηκε το βράδυ της Πέμπτης (17/10) το Reunion, η νέα ταξιδιωτική εκπομπή των Τανιμανίδη-Μαυρίδη στον ΑΝΤ1. Ο «διάδοχος» του World Party έκανε πρεμιέρα από την Ουγκάντα με το τηλεοπτικό κοινό να περιμένει πώς και πώς να ξαναδεί τους δύο παρουσιαστές να γυρνούν τον κόσμο παρέα. Πώς τους αντάμειψε όμως στους πίνακες της Nielsen και ποιος βρέθηκε στην κορυφή;

Την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό (18-54) κατέλαβε η σειρά του MEGA «Έχω Παιδιά» με ποσοστό 17,2% και ακολούθησαν το Grand Hotel του ΑΝΤ1 με 16,1% και το Reunion με 15,1%. Η «Γη της Ελιάς» βρέθηκε στο 13,2% και ο «Άγιος Έρωτας» στο 11,4%. Κάτω από τη βάση κινήθηκαν Survivor (7,7%) και Tempting Fortune (6,6%) στον ΣΚΑΪ, ενώ πιο χαμηλά τερμάτισαν η «Παραλία» (4%) και το «Αρχελάου 5» (2,2%).

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί προπορεύτηκε το Grand Hotel (19,3%), την ώρα που η «Γη της Ελιάς» απέναντι έδινε στο MEGA 18,3%. Στο 14% «έκλεισε» η τηλεθέαση για το «Έχω Παιδιά» και στο 13% για την πρεμιέρα του Reunion στον ΑΝΤ1. Σε διψήφια ποσοστά κινήθηκαν «Άγιος Έρωτας» (11,6%) και Survivor (10,1%) και σε μονοψήφια Tempting Fortune (7,7%), «Παραλία» (4,4%) και «Αρχελάου 5» (3,6%).

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Έχω Παιδιά – 17,2%
Grand Hotel – 16,1%
The Reunion – 15,1%
Η Γη της Ελιάς – 13,2%
Άγιος Έρωτας – 11,4%
Survivor – 7,7%
Tempting Fortune – 6,6%
Παραλία – 4%
Αρχελάου 5 – 2,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Grand Hotel – 19,3%
Η Γη της Ελιάς – 18,3%
Έχω Παιδιά – 14%
The Reunion – 13%
Άγιος Έρωτας – 11,6%
Survivor – 10,1%
Tempting Fortune – 7,7%
Παραλία – 4,4%
Αρχελάου 5 – 3,6%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.