Τι τηλεθέαση έκανε ο Θέμης Γεωργαντάς στην πρεμιέρα του After Dark;
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen.
Ο Θέμης Γεωργαντάς επέστρεψε για δεύτερη σεζόν με το After Dark και το βράδυ της Παρασκευής έδωσε την πρώτη του μάχη για την τηλεθέαση.
Ο Θέμης έστρωσε το τραπέζι του, ο chef Alsi Sinanaj ακόνισε τα μαχαίρια του και μαγείρεψε, ενώ η νέα γειτόνισσα, Έλενα Κώνστα, εισέβαλλε στο στούντιο και έκανε τα πάντα για να γνωρίσει τους καλεσμένους, την Έλενα Παπαρίζου και τον Τάσο Τρύφωνος.
Πώς τα πήγε, όμως, ο Θέμης Γεωργαντάς και το After Dark στην τηλεθέαση;
Η ψυχαγωγική εκπομπή του ΣΚΑΙ σημείωσε 12,6% στο δυναμικό κοινό (18-54), με το υψηλότερο τέταρτο (00:30 – 00:44) να φτάνει στο 15,1%. Στο γενικό σύνολο, το After Dark είχε μέσο όρο 16,4%, φτάνοντας σε τέταρτο (00:45 – 00:59) στο 18,3%.
Απέναντί του, ο Θέμης Γεωργαντάς είχε την Αγγελική Νικολούλη με το Φως στο Τούνελ, που είχε μέσο όρο 17% στο δυναμικό κοινό και 18,7% στο γενικό σύνολο.
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Φως στο Τούνελ – 17%
After Dark – 12,6%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Φως στο Τούνελ – 18,7%
After Dark – 16,4%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων