Τι τηλεθέαση έκανε ο Σιωπηλός Δρόμος απέναντι από το Survivor;
Κατάφερε ο Σιωπηλός Δρόμος του MEGA να πετύχει υψηλή τηλεθέαση απέναντι από το σαρωτικό Survivor του ΣΚΑΪ;
Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Κυριακής η πολυαναμενόμενη υψηλών προδιαγραφών ελληνική σειρά του Mega, Σιωπηλός Δρόμος. Το σίριαλ έδωσε την πρώτη του μάχη για την τηλεθέαση με το μεγαθήριο του δεύτερου μισού της σεζόν, το Survivor. Τι έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen;
Με μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 17,1% -18,4% για τα πρώτα τρία τέταρτα, καθώς από τις 21:45 έως τις 22:00 προβλήθηκαν κυρίως διαφημίσεις- ο Σιωπηλός Δρόμος ύψωσε το ανάστημά του στο Survivor, το οποίο βέβαια συγκέντρωσε 34,2% στη συνολική διάρκεια προβολής του και 21,8% στα πρώτα τρία τέταρτα που έπαιζαν απέναντι.
Στο σύνολο, το νέο σίριαλ του Mega κινήθηκε γύρω στο 15%, ενώ στο ίδιο διάστημα το reality επιβίωσης του ΣΚΑΪ βρέθηκε στο 22%.
Η τηλεθέαση αναλυτικά
(στην παρένθεση τα ποσοστά από τις 21:00 έως τις 21:45)
ΔΥΝΑΜΙΚΟ
Survivor 34.2% (21,8%)
Σιωπηλός Δρόμος 17.1% (18.4%)
ΓΕΝΙΚΟ
Survivor 32% (22%)
Σιωπηλός Δρόμος 14.4% (15,5%)
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.