Τις τελευταίες τους εκπομπές για το 2024 παρουσίασαν το βράδυ της Παρασκευής (20/12) ο Νίκος Μουτσινάς και η Αγγελική Νικολούλη. Λόγω της εορταστικής περιόδου που μεσολαβεί, τόσο το «ΝΜ Βραδιάτικα» όσο και το «Φως στο Τούνελ» ανανέωσαν το ραντεβού τους με τους τηλεθεατές για τα μέσα Ιανουαρίου. Ποιο late-night πρόγραμμα κατάφερε να κόψει πρώτο το νήμα στη μάχη για την τηλεθέαση;
Απ’ ό,τι έδειξε ακόμη μία αναμέτρηση ανάμεσά τους, το «Φως στο Τούνελ» φαίνεται να αποτελεί σταθερή αξία τα βράδια της Παρασκευής, αφού κατάφερε σχεδόν triple score απέναντι στην ψυχαγωγική εκπομπή του Νίκου Μουτσινά στον Alpha. Πιο συγκεκριμένα, η Αγγελική Νικολούλη σημείωσε ποσοστό 23,3% στο δυναμικό κοινό (15-54), την ώρα που το «ΝΜ Βραδιάτικα» περιορίστηκε στο 8,1%. Αξίζει να σημειωθεί πως την ίδια ώρα στο Star η ταινία «Μόνος στο Σπίτι» έκανε 13,4% και η επανάληψη της σειράς «VIΠ: Καλά Γεράματα» στον ΑΝΤ1 7%.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, και εκεί η προτίμηση του κοινού ήταν ξεκάθαρη, με το «Φως στο Τούνελ» να συγκεντρώνει τηλεθέαση 25,5%. Την ίδια ώρα, ο Νίκος Μουτσινάς έδινε στον Alpha ποσοστό 8,2%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Φως στο Τούνελ – 23,3%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 8,1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Φως στο Τούνελ – 25,5%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 8,2%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.