Πρεμιέρα σε διαφορετική τηλεοπτική στέγη από το συνηθισμένο έκανε το βράδυ της Δευτέρας (18/11) το Βινύλιο. Ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του καλησπέρισε τους τηλεθεατές μέσα από τη συχνότητα του ΜακεδονίαTV και όχι του ΑΝΤ1, μία αλλαγή-έκπληξη που είχε γίνει γνωστή τις προηγούμενες ημέρες. Τι τηλεθέαση σημείωσε η εκπομπή απέναντι στον ανταγωνισμό των μεγάλων ιδιωτικών καναλιών;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Βινύλιο» στο slot 23:30-00:30 σημείωσε μέσο όρο 6,3% στο δυναμικό κοινό (18-54). Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η τηλεθέαση για την εκπομπή του Αντώνη Κανάκη έκλεισε στο 5,3% για το ΜακεδονίαTV. Αξίζει να αναφερθεί πως τις ώρες πριν και μετά την πρεμιέρα της εκπομπής, η τηλεθέαση του σταθμού κινήθηκε στο 2-3,5% και ως εκ τούτου το «Βινύλιο» ήρθε σχεδόν να διπλασιάσει τις επιδόσεις του κατά την ώρα μετάδοσής του.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Βινύλιο – 6,3%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Βινύλιο – 5,3%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.