Zappit

Τι τηλεθέαση έκανε η Stefania στον ημιτελικό της Eurovision;

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Στη μάχη για την τηλεθέαση, ανάμεσα σε MasterChef και Άγριες Μέλισσες, μπήκε χθες και ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision, ωστόσο, δεν κατάφερε να κάνει σπουδαία πράγματα απέναντι στα δύο πολύ δυνατά προγράμματα του Star και του ΑΝΤ1.

Ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision, στον οποίο συμμετείχε και η Ελλάδα με τη Stefania και το Last Dance σημείωσε μέσο όρο 16,4% στο γενικό σύνολο και 18,3% στο δυναμικό κοινό.

Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 29,4% σε γενικό και 25,1% σε δυναμικό, ενώ το MasterChef είχε 24,6% και 30% αντίστοιχα.

Η τηλεθέαση

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγριες Μέλισσες – 29,4%

MasterChef – 24,6%

Eurovision – 16,4%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

MasterChef – 30%

Άγριες Μέλισσες – 25,1%

Eurovision – 18,3%

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.