Τι τηλεθέαση έκανε η πρεμιέρα του The Masked Singer απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό;

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν για την τηλεθέαση οι μετρήσεις της Nielsen.

Σκληρή μάχη για την πρωτιά στην τηλεθέαση δόθηκε το βράδυ της Πέμπτης 31 Μαρτίου. Ο Σασμός και ο Άγιος Παϊσιος μοιράστηκαν τις πρωτιές σε γενικό σύνολο και δυναμικό κοινό, ενώ πολύ καλά πήγε και η πρεμιέρα του The Masked Singer στον ΣΚΑΙ.

Στο γενικό σύνολο, η Γη της Ελιάς σημείωσε 28,4% και ακολούθησε ο Σασμός με 27,5%. Ο Άγιος Παϊσιος βρέθηκε στο 24,7%, οι Άγριες Μέλισσες στο 19,6%, το Ράδιο Αρβύλα στο 15%, το The Masked Singer στο 14,1%, το MasterChef στο 13,7% και η Μουρμούρα στο 11%.

Όσον αφορά το δυναμικό κοινό, ο Σασμός σημείωσε 21,5% και από δίπλα ο Άγιος Παϊσιος με 21,3%. Ακολούθησαν: η Γη της Ελιάς 20%, το MasterChef 19%, το The Masked Singer 18,5%, το Ράδιο Αρβύλα 15,8%, οι Άγριες Μέλισσες 15,3% και η Μουρμούρα 9,9%.

Η τηλεθέαση

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Γη της Ελιάς – 28,4%

Σασμός – 27,5%

Άγιος Παϊσιος – 24,7%

Άγριες Μέλισσες – 19,6%

Ράδιο Αρβύλα – 15%

The Masked Singer – 14,1%

MasterChef – 13,7%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 11%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σασμός – 21,5%

Άγιος Παϊσιος – 21,3%

Γη της Ελιάς – 20%

MasterChef – 19%

The Masked Singer – 18,5%

Ράδιο Αρβύλα – 15,8%

Άγριες Μέλισσες – 15,3%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα – 9,9%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.