Επέστρεψε χθες στη συχνότητα του Alpha το Secret Song με τη Ναταλία Γερμανού και υποσχέθηκε μοναδικές συγκινήσεις. Τι τηλεθέαση κατάφερε να καταγράψει απέναντι στον δύσκολο ανταγωνισμό της χθεσινής prime time;
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το Secret Song σημείωσε 11,4% στο δυναμικό κοινό και 13% στο σύνολο, δείχνοντας ότι είχε να αντιμετωπίσει αρκετά εμπόδια και έχοντας απέναντι έναν ποδοσφαιρικό αγώνα που συσπείρωσε το κοινό.
Συγκεκριμένα ο ποδοσφαιρικός αγώνας στον ΑΝΤ1 είχε στο σύνολο 17%, η Γη της Ελιάς 13,4% και ο Άγιος Έρωτας 12,3%. Στην τέταρτη θέση ακολούθησε το Secret Song με 11,4% και στη συνέχεια το Ταμπού με 10,3%. Στα μονοψήφια τα υπόλοιπα προγράμματα με το First Dates να σημειώνει 7,4%, το Tempting Fortune 5,3%, το Survivor 5%, η Παραλία 3,2% και το Αρχελάου 5 2,5%.
Όσον αφορά το σύνολο, ο αγώνας του Ολυμπιακού ενάντια στη Ρέιντζερς είχε τα πρωτεία με 20.9% και λίγο πιο κάτω ήταν η Γη της Ελιάς με 20.6%. Ο Άγιος Έρωτας σκαρφάλωσε στο 16%, το Ταμπού στο 13,7% και το Secret Song στο 13%. Τα υπόλοιπα προγράμματα δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα καθώς το Survivor έφτασε στο 7,4%, το Tempting Fortune στο 6,5%, η Παραλία στο 4,2% και το Αρχελάου 5 στο 2,9%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός – Ρέιντζερς – 17%
Η Γη της Ελιάς – 13,4%
Άγιος Έρωτας – 12,3%
Secret Song – 11,4%
Ταμπού – 10,3%
First Dates –7,4%
Tempting Fortune –5,3%
Survivor – 5%
Παραλία – 3,2%
Αρχελάου 5 – 2,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Ποδόσφαιρο: Ολυμπιακός – Ρέιντζερς – 20.9%
Η Γη της Ελιάς – 20,6%
Άγιος Έρωτας – 16%
Ταμπού – 13,7%
Secret Song – 13%
Survivor – 7,6%
First Dates – 7,4%
Tempting Fortune –6,5%
Παραλία – 4,2%
Αρχελάου 5 – 2,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.