Τι τηλεθέαση έκανε η δεύτερη εκπομπή «Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα»;
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Το δεύτερο επεισόδιο της εκπομπής Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα παρακολούθησαν οι τηλεθεατές το βράδυ της Πέμπτης (21/11). Μετά την πρεμιέρα της προηγούμενης εβδομάδας και τη σκληρή κριτική που του ασκήθηκε για το κατά πόσον ήταν κατάλληλα προετοιμασμένος ή όχι, ο παρουσιαστής επέστρεψε πιο δυναμικός και έτοιμος να απαντήσει με τον δικό του τρόπο στα σχόλια.
Τι τηλεθέαση σημείωσε η εκπομπή στο δεύτερο επεισόδιο της σεζόν;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο Νίκος Μουτσινάς συγκέντρωσε μέσο όρο 12,1% στο δυναμικό κοινό (18-54), παρουσιάζοντας υποχώρηση σε σχέση με την πρεμιέρα (14,9%). Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί η εκπομπή βρέθηκε μία ανάσα πάνω από τη βάση (10,1%), σημειώνοντας μικρή πτώση συγκριτικά με το πρώτο επεισόδιο (12,4%).
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 12,1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Νίκος Μουτσινάς βραδιάτικα – 10,1%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.