Zappit

Η Σοφία Παπαϊωάννου και οι 360° άλλαξαν τα δεδομένα στην τηλεθέαση της late night…

Η εκπομπή που κερδίζει το νεανικό κοινό...

Με εμπειρία πολλών χρόνων στο δύσκολο κομμάτι της δημοσιογραφίας, αυτό της έρευνας, η Σοφία Παπαϊωάννου καταφέρνει πάντα με τις εκπομπές της να κεντρίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Κάτι που είναι αναμενόμενο καθώς τα ρεπορτάζ και οι συνεντεύξεις στέκονται στην ουσία και όχι στην πρόκληση και έχουν πάντα την ευαίσθητη κοινωνική ματιά της έγκριτης δημοσιογράφου.

Χθες, οι «360°» έβαλαν στο μικροσκόπιό τους τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης. Η εκπομπή είχε μεγάλη απήχηση στους τηλεθεατές και πήρε την πρωτιά, στη ζώνη προβολής της, στο σύνολο κοινού, όπου σημείωσε 18,6%. Στο  δυναμικό κοινό 18-54 κατέγραψε 16,6%. Αξίζει να σημειωθεί ότι στους άνδρες 15-24 έφτασε το 29,6% και στις γυναίκες 15-24 το 28,6%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, από τις 18 Οκτωβρίου έως και τις 13 Δεκεμβρίου, οι «360°» ήταν πρώτες στη ζώνη προβολής τους, με ποσοστό τηλεθέασης 18,8% στο σύνολο κοινού και 16,1% στο δυναμικό κοινό 18-54. Σταθερή και η προτίμηση των γυναικών ηλικίας 15-24, με ποσοστό 24%.

Πέρα όμως από τους αριθμούς και τα ποσοστά, αυτό που αξίζει να πούμε είναι ότι οι εκπομπές της Σοφίας Παπαϊωάννου προσφέρουν ποιοτική ενημέρωση και υψηλού επιπέδου ρεπορτάζ και είναι παρήγορο ότι αυτού του είδους η τηλεόραση προσελκύει το ενδιαφέρον μεγάλης μερίδας νέων που φαίνεται να γυρνούν πλέον την πλάτη στα ριάλιτι.