Με συμμετοχή από δεκάδες κορυφαίους Ομίλους Τύπου και ηλεκτρονικών εκδόσεων, λαμβάνει χώρα στις 3 και 4 Φεβρουαρίου στο Παρίσι το ετήσιο συνέδριο της WAN-IFRA (World Association of Newspapers and News Providers), με στόχο την παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών στην ανάπτυξη και διαχείριση αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Η θεματολογία καλύπτει τόσο τάσεις στην κατανάλωση ειδησεογραφίας όσο και νέες πρακτικές στην αγορά της διαφήμισης καθώς και την περαιτέρω επέκταση των μαρκών (brands) στις αναδυόμενες ψηφιακές πλατφόρμες.
Ανάμεσα στους κύριους εισηγητές -όπως η Mirror Group Digital, η L’Equipe και η UEFA- βρίσκεται και η 24 Media που θα μιλήσει για την στρατηγική της στον χώρο των υπηρεσιών αθλητικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τα πλέον δημοφιλή της brands Sport24.gr και Contra.gr.
“Η τοποθέτηση της 24 Media ανάμεσα σε κορυφαίους διεθνείς παίκτες αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και μας ενθαρρύνει για τα επόμενα μας βήματα, είτε αυτά αφορούν νέα κανάλια διανομής, είτε νέες μάρκες, είτε ακόμα πιο καινοτόμες διαφημιστικές λύσεις για τους πελάτες μας”, δήλωσε ο Σταύρος Δρακουλαράκος, Γενικός Διευθυντής της 24Media.