Το κανάλι που επένδυσε στη μυθοπλασία, ενίσχυσε την ενημέρωση, ανανέωσε την ψυχαγωγία και τόλμησε να εντάξει στο χαρτοφυλάκιό του πρωτότυπα προγράμματα, δικαιώνεται για τις επιλογές του και αναδεικνύεται ο απόλυτος κυρίαρχος της τηλεθέασης.
Με 17,2% μέσο όρο ημέρας στο δυναμικό κοινό 18-54, το MEGA σκαρφάλωσε στην κορυφή, αφήνοντας πίσω τα υπόλοιπα κανάλια με διαφορά 2,3 ποσοστιαίων μονάδων (STAR 14,9%, ALPHA 11,7%, ΣΚΑΪ 10,9%, ANT1 10,3%, OPEN 4,9%, ΕΡΤ1 2,9%). Αντίστοιχα, το MEGA κατέκτησε και το σύνολο κοινού, με ποσοστό 17,1% και προπορεύθηκε του ανταγωνισμού κατά 3,6 ποσοστιαίες μονάδες (STAR 13,5%, ALPHA 13,4%, ANT1 13%, ΣΚΑΪ 11%, ΕΡΤ1 5,3%, OPEN 4,9%).
Στα highlights της ημέρας ανήκει η prime-time ζώνη του σταθμού, η οποία κατέγραψε μέσο όρο 23,8% στο σύνολο κοινού και 18,9% στο δυναμικό κοινό 18-54. Οι διαφορές από το δεύτερο κανάλι ήταν 7,4 και 2,3 ποσοστιαίες μονάδες, αντίστοιχα.
Τα προγράμματα που ξεχώρισαν την Πέμπτη 31 Μαρτίου είναι:
«Κοινωνία Ώρα MEGA» 18,7% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 21,3% στο σύνολο
«Live News» 28,9% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 24,4% στο σύνολο
«The Chase» 19,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 16,4% στο σύνολο
«Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» 22% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 20% στο σύνολο
«Η γη της ελιάς» 20% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 28,4% στο σύνολο
«Άγιος Παΐσιος – Από τα Φάρασα στον Ουρανό» 21,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 24,7% στο σύνολο
«Night Out» 13,9% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 11,6% στο σύνολο
Το MEGA κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης και στο πρώτο τρίμηνο του 2022. Με ποσοστό 12,5%, το MEGA επικράτησε στο δυναμικό κοινό 18-54, έναντι των άλλων σταθμών (ΣΚΑΪ 12,2%, ALPHA 11,8%, STAR 11,5%, ANT1 11,4%, OPEN 6%, ΕΡΤ1 3,7%), εδραιώνοντας την ισχυρή του παρουσία στο τηλεοπτικό γίγνεσθαι. Ταυτόχρονα, το MEGA κυριάρχησε και στην prime-time ζώνη. Στο σύνολο του κοινού σημείωσε ποσοστό 18,3% και κέρδισε την πρώτη θέση στην προτίμηση των τηλεθεατών.
Σε μία άκρως ανταγωνιστική τηλεοπτική χρονιά, το MEGA αποδεικνύεται ο πιο δυνατός αντίπαλος με αδιαμφισβήτητη πρωτιά, από την έναρξη της φετινής σεζόν έως σήμερα. Στο διάστημα Σεπτέμβριος 2021 – Μάρτιος 2022, το κανάλι ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 13,4%. Ταυτόχρονα κατέκτησε την prime-time ζώνη στο γενικό σύνολο αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποστοστά 18,6% και 14,9% αντίστοιχα.