Κυρίαρχη δύναμη στην ενημέρωση ήταν το MEGA και τον Νοέμβριο. Το δημοσιογραφικό και τεχνικό επιτελείο του Μεγάλου Καναλιού, πάντα στην πρώτη γραμμή των γεγονότων, ανταποκρίνεται με αυξημένο αίσθημα ευθύνης στην εμπιστοσύνη των τηλεθεατών και διατηρεί ακλόνητη την πρώτη θέση στις προτιμήσεις τους.
Κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ»
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού ήταν ο μεγάλος νικητής στην ενημέρωση τον Νοέμβριο, όπου σημείωσε τις υψηλότερες επιδόσεις του από την αρχή της φετινής σεζόν: 20,5% στο δυναμικό κοινό (στις 21/11) και τηλεθέαση που ανέβηκε στους 612.000 τηλεθεατές (στις 30/11).
Οι ειδήσεις του MEGA με παρουσιάστριες τη Ράνια Τζίμα (Δευτέρα-Πέμπτη) και την Κατερίνα Παναγοπούλου (Παρασκευή-Κυριακή), και βασικό σχολιαστή τον Γιάννη Πρετεντέρη, συγκέντρωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών, 501.000, από όλα τα δελτία ειδήσεων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης. Ακολούθησαν: STAR 473.000, ALPHA 432.000, ΣΚΑΪ 379.000, ANT1 359.000, OPEN 248.000, ΕΡΤ1 243.000.
Την πρώτη θέση κατέκτησε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων και σε μερίδιο τηλεθέασης. Στο δυναμικό κοινό 18-54 κέρδισαν την πρωτιά με μέσο όρο 13,7% και στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο 13,3%.
Live News
Το «Live News» με τον Νίκο Ευαγγελάτο έκλεισε τον μήνα στην κορυφή της τηλεθέασης, στη θέση που έχει κατοχυρώσει από την πρώτη του σεζόν. Το «Live News» ήταν πρώτο με 19,8% στο σύνολο του κοινού και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό με διαφορά 5,4 και πλέον ποσοστιαίων μονάδων, στη ζώνη μετάδοσής του. Στο δυναμικό κοινό 18-54 σημείωσε πρωτιά μέσο όρο 16,4%.
Οι επιδόσεις του «Live News» ήταν αξιοσημείωτες και σε επιμέρους ηλικιακές ομάδες, όπου το υψηλότερο ποσοστό έφτασε μέχρι και το 24,3%.
Κοινωνία Ώρα MEGA
Η «Κοινωνία Ώρα MEGA» με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο και την Ανθή Βούλγαρη κέρδισε τον ανταγωνισμό και τον Νοέμβριο.
To επιτυχημένο καθημερινό ενημερωτικό magazino του MEGA ενίσχυσε τις επιδόσεις του, κατέγραψε άνοδο στην τηλεθέαση συγκριτικά με τον περασμένο μήνα και ισχυροποίησε την πρώτη θέση του στις επιλογές του κοινού.
Η «Κοινωνία Ώρα MEGA» παρέμεινε στην κορυφή με μέσο όρο 17,7% στο δυναμικό κοινό 18-54. Στο σύνολο του κοινού, η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 16,2%.