Η Ιωάννα Παλιοσπύρου συγκλόνισε για ακόμα μία φορά με τα λόγια της και τη δύναμη της ψυχής της. Η πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου στον Alpha βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και πώς θα μπορούσε, άλλωστε, να γίνει διαφορετικά;
Η Ιωάννα εξομολογήθηκε για το πόσο άλλαξε η ζωή της από εκείνο το πρωινό της 20ης Μαΐου του 2020. Λίγες μέρες μετά την εμφάνισή της στο δικαστήριο, το θύμα της επίθεσης με βιτριόλι στην Καλλιθέα, τα είπε όλα σε μια συνέντευξη για την οποία προσπάθησαν πολλοί, αλλά τελικά η Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη ήταν αυτή που τελικά κατάφερε να εξασφαλίσει.
Ο Νίκος Κοκλώνης από την πρώτη στιγμή προσέγγισε την Ιωάννα Παλιοσπύρου, όπως και πολλοί δημοσιογράφοι, παρουσιαστές, εκπομπές και κανάλια. Ωστόσο, ο ιδρυτής της εταιρείας παραγωγής Barking Well Media ήταν αυτός που έκλεισε τη συμφωνία με την Ιωάννα και μάλιστα όχι για μία, αλλά για τρεις συνεντεύξεις.
Η πρώτη συνέντευξη της Ιωάννας ήταν στο περιοδικό ΟΚ!, που ανήκει στην Barking Well, τον περασμένο Μάρτιο.
Η δεύτερη συνέντευξη ήταν αυτή που είδαμε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου στον Alpha, η οποία είναι παραγωγής του Νίκου Κοκλώνη. Και η τρίτη συνέντευξη έχει συμφωνηθεί να δοθεί στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου, που είναι επίσης παραγωγής Barking Well. Ωστόσο, για την εκπομπή της Σίσσυς έχει προκύψει ένα ζήτημα. Οι δηλώσεις που έκανε ο δικηγόρος του 40χρονου στο «Χαμογέλα και πάλι» προκάλεσαν τη δυσαρέσκεια της Ιωάννας, με αποτέλεσμα να υπάρχουν πλέον δεύτερες σκέψεις για το αν θα εμφανιστεί στην εκπομπή.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλοι όσοι έχουν εκπομπές στην ελληνική τηλεόραση ήθελαν να έχουν την πρώτη συνέντευξη της Ιωάννας Παλιοσπύρου. Μάλιστα, είχαν γίνει ακόμα και προτάσεις για τηλεμαραθώνιο προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για την αποκατάσταση της υγείας της Ιωάννας. Παρ’ όλα αυτά, η Barking Well Media ήταν αυτή που απέσπασε το πολυπόθητο «ναι» της κοπέλας.
Να σημειώσουμε πως η Barking Well έχει κινηθεί με ιδιαίτερη δυναμική στον χώρο των Media το τελευταίο διάστημα, με την παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων σε μεγάλα κανάλια, την δημιουργία sites ψυχαγωγίας και την έκδοση lifestyle περιοδικών.