Η κρίση συρρικνώνει και την τηλεόραση!
Στη δεδομένη δύσκολη οικονομική συγκυρία όπου ο κόσμος στρέφεται ολοένα και περισσότερο στην τηλεόραση μην έχοντας άλλον τρόπο να ψυχαγωγηθεί, η μικρή οθόνη μοιάζει ανήμπορη να ανταποκριθεί στον ρόλο της.
Ο λόγος είναι και πάλι οικονομικός! Άλλωστε, όπως συνηθίζουν να επαναλαμβάνουν τα στελέχη της τηλεοπτικής αγοράς, τα κανάλια δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αλλά επιχειρήσεις που μέσα σε μια κρίση, όπως αυτή που βιώνουμε, πλήττονται κι αυτές.
Έτσι, από τη μια οι «πελάτες» της τηλεόρασης θα αυξάνονται και μαζί και οι απαιτήσεις τους, μιας και ο κόσμος θα βλέπει το εισοδήματά του να συρρικνώνονται μήνα με το μήνα και θα κλείνεται στο σπίτι, ενώ από την άλλη, όσο θα βαθαίνει η κρίση θα μειώνεται και το πρόγραμμα της τηλεόρασης αντί να γίνεται ολοένα και πιο πλούσιο.
Με λίγα λόγια, κρίση παντού… και λεφτά πουθενά! Τι περίεργο που ΔΕΝ ακούγεται στις μέρες μας!