Zappit

Η ΕΡΤ πληρώνει… 30.000 για να μάθει το προφίλ των τηλεαθετών της.

Διαβάστε: Τι πλήρωσε η ΕΡΤ για να μάθει το προφίλ των τηλεθεατών της.

Η έρευνα για την εικόνα της ΕΡΤ και του τηλεοπτικού της κοινού, αναμένεται να ολοκληρωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, σε δύο μήνες οπότε και θα δημοσιευτούν τα αποτελέσματα της.

Ο διαγωνισμός που προκύρηξε η ΕΡΤ τον περασμένο Νοέμβριο, ανέφερε ότι η δαπάνη έχει προϋπολογισθεί περίπου στο ποσό των 30.000,00 EURO συμπ/νου Φ.Π.Α. (23%).