Zappit

Eurovision 2022: Τι τηλεθέαση σημείωσε ο μεγάλος τελικός;

Εκτοξεύτηκε η τηλεθέαση στον τελικό της Eurovision 2022!

Ένας ακόμη ευρωπαϊκός μουσικός διαγωνισμός, η Eurovision 2022 ανήκει στο παρελθόν καθώς πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το βράδυ του Σαββάτου στο Τορίνο της Ιταλίας. Η Ελλάδα με την Αμάντα Γεωργιάδη και το τραγούδι «Die Together» κατόρθωσε να βρεθεί στην 8η θέση ενώ στην κορυφή της βαθμολογίας βρέθηκε η Ουκρανία, η οποία και αναδείχθηκε ο μεγάλος νικητής του διαγωνισμού.

Τι τηλεθέαση, ωστόσο, κατάφερε να σημειώσει ο μεγάλος τελικός της Eurovision 2022;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το βράδυ του Σαββάτου 14 Μάϊου 2022, οι τηλεθεατές ψήφισαν… δαγκωτό την ΕΡΤ η οποία και στο διάστημα από τις 22:00 έως και τις 02:00 σημείωσε τηλεθέαση 54,9% στο δυναμικό κοινό και 52,1% στο γενικό σύνολο.

Την στιγμή, δε, που η Αμάντα Γεωργιάδη ανέβηκε στη σκηνή της Eurovision 2022 με το τραγούδι «Die Together» εκπροσωπώντας την Ελλάδα, η τηλεθέαση άγγιξε το 57,5% στο δυναμικό κοινό και το 53,4% στο γενικό σύνολο.

Αξίζει να σημειωθεί πως το κοινό της Ευρώπης μίλησε και η Ουκρανία συγκέντρωσε 631 βαθμούς από το κοινό και τις επιτροπές στην Eurovision 2022.

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.