Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές έχουν ήδη φτάσει τις 120.000 ενώ ο ρυθμός αύξησής τους παραμένει πολύ υψηλός. Επόμενος στόχος έχουν τεθεί οι 200.000 χρήστες.
Η συνεργασία του Mega με το YouTube ξεκίνησε το 2011. Από τότε έχουν ανέβει στο κανάλι 11.460 videos που περιλαμβάνουν χιλιάδες επεισόδια σειρών και εκπομπών καθώς και αποσπάσματα από ζωντανές εκπομπές και web αποκλειστικότητες. Το κανάλι ανανεώνεται καθημερινά με νέο υλικό αλλά και με υλικό από παλαιότερες αγαπημένες εκπομπές του Mega.
Το Mega είναι επίσης πρώτο τηλεοπτικό κανάλι που λάνσαρε τις Interactive ενέργειες στο Facebook με την χρήση της υπηρεσίας Facebook Live από τη σελίδα του στο Facebook.com/megatvcom, όπου οι 370.000 fans μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους συντελεστές των εκπομπών σε μια ζωντανή συζήτηση. Ήδη από το πρώτο Livestreaming για την εκπομπή «Καλημερούδια», η ενέργεια είχε τεράστια απήχηση αφού προσέγγιζε πάνω από 100.000 χρήστες κάθε φορά.
Αποτέλεσμα ήταν η ενέργεια, κατά τη διάρκειά της, να συγκεντρώνει τους περισσότερους χρήστες από οποιαδήποτε άλλη και να αναδεικνύεται για το διάστημα αυτό η πιο δημοφιλής ενέργεια στο ελληνικό Facebook. Στόχος του καναλιού είναι η άμεση επαφή των συντελεστών των εκπομπών με τους fans να επεκταθεί στο σύνολο του προγράμματος.
Ακολουθεί γράφημα με τις επιδόσεις του καναλιού του Mega στο YouTube: