Zappit

Τηλεθέαση: Οι ψυχαγωγικές εκπομπές του Σαββατοκύριακου μάχονται και η ενημέρωση κερδίζει

Τι δείχνουν οι μετρήσεις για Μπεκατώρου - Μουτσινά - Καραβάτου - Σπυροπούλου - Μπαλατσινού;

Η μάχη που δίνουν κάθε Σαββατοκύριακο οι τέσσερις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές οδήγησε στην εξόντωσή τους στα μισά της σεζόν. Είναι από τις σπάνιες φορές που το τηλεοπτικό κοινό μοιράζεται ισόποσα, με το μερίδιο τηλεθέασης που αναλογεί στον καθένα να είναι τέτοιο ώστε να μη χαμογελάει κανείς. Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι χαμογελάνε κάποιοι, τα αουτσάιντερ… 

Mega, ANT1, Alpha και Epsilon μοιάζει να έχουν σταθεροποιηθεί γύρω στο 10%, ενώ τα παιδικά του Star και η ενημέρωση του ΣΚΑΪ κερδίζουν τις πρώτες θέσεις στον πίνακα της Nielsen. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Σαββάτου, η κατάταξη των τεσσάρων είχε ως εξής:
Πρωινό ΣΟΥΚΟΥ – 11,2%
Στα καλά καθούμενα – 10,4%
Σπίτι μου σπιτάκι μου – 10,4%
Jenny Jenny – 9,5%.
Η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με δράση» άγγιξε το 21% και το Star πέρασε στη δεύτερη θέση, πάνω από όλα τα προγράμματα ψυχαγωγίας. Αξιοσημείωτο είναι ότι η εκπομπή της Τζένης Μπαλατσινού, στο διάστημα 12:00 – 12:30 που βρίσκονται όλοι οι ανταγωνιστές απέναντί της, κατέγραψε ιστορικό χαμηλό λίγο πάνω από το 4%!

Στο δυναμικό κοινό, η Μαρία Μπεκατώρου και ο Νίκος Μουτσινάς καταφέρνουν έστω και με απώλειες να κρατούν τα σκήπτρα μεταξύ των εκπομπών. Ωστόσο, τα κινούμενα σχέδια του Star έπιασαν κορυφή με ποσοστά που ξεπέρασαν και το 25%! Οι τηλεθεατές ηλικίας 15-44 «ψήφισαν» ως εξής:
Πρωινό ΣΟΥΚΟΥ – 13,1%
Σαββατοκύριακο με δράση – 12,5%
Jenny Jenny – 10,3%
Στα καλά καθούμενα – 9,4%
Σπίτι μου σπιτάκι μου – 7,9%.

Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης

Γιώργος Σκρομπόλας

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων