Τα δημοσιογραφικά επιτελεία των καναλιών πήραν θέση στα πλατό από τις 18:00 σε μια τηλεοπτική βραδιά που ολοκληρώθηκε αργά τη νύχτα. Μετά από πυρετώδεις προετοιμασίες οι δημοσιογραφικές ομάδες των σταθμών έπεσαν στη μάχη για την κάλυψη των εθνικών εκλογών. Στόχος τους ήταν η έγκυρη ενημέρωση των τηλεθεατών, αλλά και βέβαια να κερδίσουν τη μάχη της τηλεθέασης. Τι έδειξαν οι τηλεοπτικές κάλπες;
Το ενδιαφέρον των τηλεθεατών επικεντρώθηκε στα exit polls που προβλήθηκαν στις 19:00, με το κλείσιμο της κάλπης, τα οποία σκιαγράφησαν τα πραγματικά αποτελέσματα που ακολούθησαν μερικές ώρες αργότερα. ΝΕΤ, MEGA, ANT1 και ALPHA χρησιμοποίησαν κοινό exit poll των εταιρειών ALCO, MRB, Metron Analysis, Οpinion και ΜΑRC, ενώ ο ΣΚΑΪ πρόβαλε την εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος από την Public Issue. Ποιος βρέθηκε στην πρώτη θέση;
Στο χρονικό διάστημα 19:00 – 19:30, το MEGA προτίμησε το 27,4% του τηλεοπτικού κοινού, ενώ, το υπόλοιπο ποσοστό των τηλεθεατών μοιράστηκε σχεδόν ισόποσα στα κανάλια. Έτσι, οι τηλεοπτικές κάλπες έδειξαν: ΑΝΤ1 – 16,7%, ΝΕΤ – 15,9%, ΣΚΑΪ – 14,9% και ALPHA 11,7%.
Στο τρίωρο 20:00 – 23:00, το διάστημα δηλαδή που άρχισαν να φτάνουν τα πραγματικά αποτελέσματα από τα εκλογικά κέντρα και να ξεκαθαρίζει η εικόνα, οι τηλεθεάσεις των καναλιών παρουσίασαν μικρές αυξομοιώσεις και διαμορφώθηκαν ως εξής:
Να σημειωθεί ότι ο ΣΚΑΪ ήταν το μοναδικό τηλεοπτικό κανάλι που τήρησε τον προγραμματισμό των διαφημιστικών του διαλειμμάτων.
Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης
Διαβάστε ακόμα:
Τα νεύρα της Τρέμη γιατί τη διέκοψε ο Πρετεντέρης!
Τι φόρεσαν οι παρουσιάστριες τη βραδιά των Εκλογών!
Η αντίδραση της Έλενας Ακρίτα για το αποτέλεσμα των εκλογών – Τι λέει για την Χρυσή Αυγή;