Ο Κώστας Τσάκωνας ανέλαβε να…προμοτάρει το νέο αυτό σύστημα που ξεκινούσε από τα τρόλεϊ και σιγά σιγά επρόκειτο να επεκταθεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Το πρώτο εισιτήριο κόστιζε…30 δραχμές (10 λεπτά δηλαδή…) και ο κόσμος έπρεπε να ενημερωθεί από τη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, από που μπορεί να το προμηθευτεί και πως να το χρησιμοποιήσει!
Δείτε το βίντεο!
Παρουσιαστής αρνήθηκε πρόταση διαφήμισης 150 χιλιάδων ευρώ
Δύο πρωταγωνιστές του Μπέβερλι Χιλς συναντήθηκαν σε διαφήμιση για παιδικά ρούχα!
Πώς ήταν και πώς έγιναν! Δείτε πως άλλαξαν ηθοποιοί δημοφιλών σειρών και ταινιών!