Αν και τα προηγούμενα χρόνια αυτήν την περίοδο τα προγράμματα του κάθε σταθμού ήταν έτοιμα, φέτος, λόγω της οικονομικής κατάστασης όλοι ακόμα μελετούν τι θα βγάλουν στον αέρα τον επόμενο μήνα. Πυρετός προετοιμασίας ενώ αρκετοί παρουσιαστές καίγονται αφού ακόμα είναι αβέβαιο αν θα συνεχίσουν τις εκπομπές τους.
Και μέσα σε όλη αυτή την αβεβαιότητα, στον ΑΝΤ1… έκαναν πάρτι. Καλά, μην φανταστείτε ότι μαζεύτηκαν τα στελέχη και άνοιξαν σαμπάνιες. Απλά και… λιτά, ήπιαν ένα ποτήρι νερό ανακουφισμένοι από τις επιδόσεις του καλοκαιρινού τους προγράμματος στους πίνακες τηλεθέασης που κυμάνθηκαν ανάλογα των υψηλών καλοκαιρινών θερμοκρασιών. Συγκεκριμένα, οι μετρήσεις τηλεθέασης έδειξαν ότι το καλοκαιρινό τους πρόγραμμα (από 13 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου) στο δυναμικό κοινό ηλικίας 15 έως 44 ετών, που ενδιαφέρει κυρίως τον ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης με 2,4 μονάδες διαφορά από το MEGA που τερμάτισε δεύτερο στην κούρσα της τηλεθέασης. Κι όπως είναι λογικό το ραβασάκι της Nielsen με τις υψηλές τηλεθεάσεις ανέβασε τη διάθεση των στελεχών του. Κι αυτό είναι κάτι που δεν το άφησαν να… πέσει κάτω και να περάσει απαρατήρητο αλλά το κυκλοφόρησαν μάλιστα ο ένας στον άλλον για να το χαρούν ακόμα περισσότερο. Και βέβαια το βρήκαμε και το δημοσιεύουμε. Συγκεκριμένα λοιπόν το κείμενο που αποδεικνύει ότι το καλοκαιρινό πρόγραμμα του ΑΝΤ1 ήταν θερμό λόγω των υψηλών τηλεθεάσεων είναι το παρακάτω:
«Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών το καλοκαίρι που πέρασε, σύμφωνα με τις μετρήσεις της AGB Nielsen. Με μέσο μερίδιο 17,4% στο δυναμικό κοινό 15-44 και με διαφορά 2,4 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ο ΑΝΤ1 κατέκτησε την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης για το διάστημα από 13 Ιουνίου (έναρξη θερινού προγράμματος του σταθμού) έως 31 Αυγούστου. Παράλληλα, είχε το προβάδισμα και στο σύνολο των τηλεθεατών με 16% και διαφορά 1,7 μονάδων από το δεύτερο κανάλι.
Επιπλέον, η πορεία του ΑΝΤ1 κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ήταν διαρκώς ανοδική. Συγκεκριμένα, τα μέσα μερίδια του σταθμού στο κοινό 15-44 τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο ήταν 15,6%, 17,9% και 18,2% αντίστοιχα
Πιο αναλυτικά, τις καθημερινές της καλοκαιρινής περιόδου (Δευτέρα – Παρασκευή) ο ΑΝΤ1 ήταν πρώτος στο κοινό 15-44 με μέσο μερίδιο 18,2% και διαφορά 2,4 μονάδων από το δεύτερο κανάλι. Ο ΑΝΤ1 προηγήθηκε ακόμα στους νεαρούς τηλεθεατές 15-24 ετών, άνδρες και γυναίκες, με ποσοστό 21% και 25% αντίστοιχα, αλλά και στις γυναίκες 25-44 με 19,3%.
Επιπλέον, ο ΑΝΤ1 κυριάρχησε και στο prime time. Στο σύνολο της εβδομάδας (Δευτέρα – Κυριακή) κατέκτησε την πρωτιά στο 15-44 με ποσοστό 21% και διαφορά 2,8 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ενώ σημείωσε επίσης πρωτιά στις νεαρές γυναίκες 15-24 με ποσοστό 27,5% και στους τηλεθεατές 25-44 ετών, άνδρες και γυναίκες, με ποσοστό 16% και 23,8% αντίστοιχα. Το prime time του ΑΝΤ1 ήταν πρώτο και τις καθημερινές (Δευτέρα – Παρασκευή) με ποσοστό 22,4% και διαφορά 2,3 μονάδων από το δεύτερο κανάλι, ενώ επικράτησε και στα γυναικεία κοινά 15-24 και 25–44 ετών, με ποσοστό 29,8% και 25,8% αντίστοιχα.»
Βέβαια, τώρα τα στελέχη του ΑΝΤ1 είναι σε αγώνα δρόμου για να προετοιμάσουν το πρόγραμμα για την καινούργια σεζόν ελπίζοντας ότι οι τηλεθεάσεις δεν θα είναι πάλι… ανάλογες των χαμηλών χειμερινών θερμοκρασιών. Ίδωμεν…!
Γρηγόρης Μελάς