Με το δεξί έχει μπει το 2016 και για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Μετά από δύο σεζόν με σκαμπανεβάσματα στην τηλεθέαση των «Καρντάσιανς», ο παρουσιαστής κατάφερε να σταθεροποιηθεί στα ψηλά της Nielsen με το «2night Show».
Μπορεί τα σχόλια που προέκυψαν από τη σύγκριση του late night show του Γρηγόρη με άλλα εγχώρια και αμερικανικά παρόμοια προγράμματα, αλλά και η κόντρα διαρκείας του παρουσιαστή με τους συντελεστές του «Πρωινό» να κυριαρχούν στα Μέσα, η εκπομπή ωστόσο, φαίνεται πως απέκτησε το κοινό της.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης, το βράδυ της Τετάρτης, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κράτησε μαζί του το 24% των τηλεθεατών στο γενικό σύνολο και το 23,3% στο δυναμικό κοινό. Τα συγκεκριμένα ποσοστά ώθησαν την εκπομπή με ευκολία στην πρώτη θέση του πίνακα, δημιουργώντας χαοτική διαφορά από τα αντίπαλα κανάλια.
Γιώργος Σκρομπόλας