Tatiana Live: Στην κορυφή της τηλεθέασης και τη δεύτερη εβδομάδα
Πώς πέτυχε το θαύμα η Τατιάνα Στεφανίδου; - Δείτε τις μετρήσεις τηλεθέασης αναλυτικά...
Από το πρώτο λεπτό που βγήκε στον αέρα φάνηκε ότι η εκπομπή που ετοίμασε φέτος η Τατιάνα Στεφανίδου με την ομάδα της στο Epsilon ήταν ξεχωριστή. Οικεία μεν, όσον αφορά στο πλαίσιο που κινείται η παρουσιάστρια τα τελευταία χρόνια, αλλά εντελώς φρέσκια και ανανεωμένη όσον αφορά στο τελικό αποτέλεσμα που φτάνει στις οθόνες μας. Από το μοντέρνο λαμπερό σκηνικό και την θερμή υποδοχή της Τατιάνας μέχρι την ευρεία γκάμα θεμάτων και τη γρήγορη ροή, η «Tatiana Live» μπήκε στα σπίτια πολλών τηλεθεατών που δίνουν ραντεβού μαζί της κάθε απόγευμα.
Με την τηλεθεάση της πρώτης εβδομάδας να ξεπερνά κάθε προσδοκία, ήρθε η δεύτερη εβδομάδα για να επιβεβαιώσει τη μεγάλη αποδοχή που απολαμβάνει η εκπομπή από το κοινό. Την Τρίτη ο μέσος όρος τηλεθέασης στο σύνολο ήταν 14%, ενώ στο δυναμικό κοινό στο οποίο στοχεύουν τα κανάλια για τα έσοδα από τις διαφημίσεις, στις γυναίκες ηλικίας 25 – 44, η «Tatiana Live» σημείωσε ποσοστό 15%.
Τα ποσοστά στην τηλεθέαση ανά τέταρτο έφτασαν μέχρι το 19,6%. Η εκπομπή απογείωσε το Epsilon στους πίνακες της Nielsen και το έστειλε στην κορυφή, πάνω από όλα τα μεγάλα κανάλια, για τρεις ώρες.
Γιατί η Τατιάνα πέτυχε ένα θαύμα;
θα πρέπει να σημειωθεί ότι η παρουσιάστρια κατάφερε φέτος έναν άθλο μέσα από τη συχνότητα του Epsilon. Το E TV είναι ένα κανάλι που ξεκίνησε από το μηδέν, σε ένα τηλεοπτικό περιβάλλον με πέντε μεγάλα ιδιωτικά κανάλια και τη δημόσια τηλεόραση να μοιράζονται την «πίτα». Το καθένα από αυτά τα κανάλια έχει τη δική του δυναμική και βέβαια μια συγκεκριμένη σειρά στο τηλεκοντρόλ του τηλεθεατή. Η τηλεθέαση σε έναν τηλεοπτικό σταθμό ξεκινά από μία βάση και κινείται πάνω από αυτή. Η βάση για το Epsilon ήταν 1% με 2% στο ξεκίνημά του και η «Tatiana Live» βγαίνει στον αέρα σε μία ζώνη που μέχρι τις 13 Σεπτεμβρίου σημείωνε τηλεθέαση γύρω στο 0,1%.
Το να εντοπίσουν, λοιπόν, οι τηλεθεατές από την πρώτη μέρα μια νέα εκπομπή σε ένα κανάλι που δεν βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του κοντρόλ και να της χαρίσουν τηλεθέαση που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά και το 20% είναι σίγουρα ένα θαύμα. Και όπως πολύ καλά γνωρίζουμε, στην τηλεόραση δεν γίνονται θαύματα.
Γιώργος Σκρομπόλας
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων