Ρεπόρτερ, άνκορμαν, παουσιαστής εκπομπών, από όποια θέση κι αν δοκιμάστηκε απέδειξε ότι δεν είναι απλά ένας δημοσιογράφος αλλά ένα πολυεργαλείο. Έμπειρος επαγγελματίας, γνώστης του τηλεοπτικού χώρου, οικείος στους τηλεθεατές, ο Νίκος Μάνεσης ρίσκαρε και κέρδισε το μεγάλο στοίχημα. Κατάφερε να αναστήσει μια ουσιαστικά πεθαμένη ζώνη, καταθέτοντας μια εναλλακτική πρόταση, και να αφήσει πίσω του τόσο τον άμεσο ανταγωνισμό, δηλαδή τις ενημερωτικές εκπομπές, όσο και τα προγράμματα της ψυχαγωγίας.
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους…
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το πρώτο τετράμηνο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν (8/9- 30/12/2018), η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό18- 54 με 22,3%, σχεδόν 12 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (τον ΑΝΤ1 10,6%) καθώς και στο σύνολο πληθυσμού με 22,2%, με σχεδόν 7,5 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (ΣΚΑΪ 14,9%).
Δυνατά, όμως, ξεκίνησε και το 2019 για τον Νίκο Μάνεση. Οι δύο πρώτες εκπομπές του νέου χρόνου (5 & 6/01/2019) σημείωσαν κατά μέσο όρο 24,8% στα 18-54, και 23,7% στο σύνολο πληθυσμού και τον έκαναν και πάλι πρωταγωνιστή του Σαββατοκύριακου.