Αυτά τα νούμερα τα θέλουν όλοι, αλλά σε λίγους χαρίζονται. Για την ακρίβεια, το τηλεοπτικό κοινό είναι αυτό που τα χαρίζει με τις επιλογές του όταν παίρνει στα χέρια του το κοντρόλ της τηλεόρασης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το εμπορικό κοινό που ενδιαφέρει περισσότερο τα κανάλια -οι τηλεθεατές ηλικίας 15-44- ψηφίζει Happy Day στη συντριπτική του πλειοψηφία.
Το ονειρικό 44% έγραψαν οι μετρητές της Nielsen στις 9 το πρωί της Τρίτης για την εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή και συνέχισαν τα επόμενα 45 λεπτά με 41,8% και 43,8%! Μέσος όρος τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 34%.
Σε μια ζώνη όπου μάχονται ταυτόχρονα έξι ζωντανές εκπομπές, δεν μπορούμε παρά να μιλάμε για την απόλυτη επιτυχία που έχτισε όλη η ομάδα της εκπομπής, μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Χωρίς υπερβολές …κίτρινης ψυχαγωγίας και χωρίς …τρόμο ενημέρωσης, το Happy Day, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, κάνει όντως Happy την Day πολλών.
Η καλή παρέα …από το πρωί φαίνεται, όπως και η κακή, και γίνεται αντιληπτή κάποια στιγμή από το κοινό που επιβραβεύει ή απορρίπτει κατά περίπτωση.
Γιώργος Σκρομπόλας