Zappit

Περισσότεροι από 2,9 εκ. τηλεθεατές πιστοί στο Ράδιο Αρβύλα

Διαβάστε: Τι έγραψαν τα μηχανάκια τηλεθέασης για την παρέα από τη Θεσσαλονίκη τη σεζόν που πέρασε

Η πιο επιτυχημένη εκπομπή του ΑΝΤ1 για το 2010, όχι μόνο δεν έχασε έδαφος το 2011, αλλά αντίθετα, σημείωσε σημαντική άνοδο. Από την έναρξη της σεζόν μέχρι το τέλος του 2010 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος), ο μέσος όρος του ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ στο δυναμικό κοινό 15-44 ετών ήταν 32,3%, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος για τις μεταδόσεις του 2011 (Ιανουάριος – Μάιος) ήταν 38,6%, δηλαδή αυξημένος κατά 6,4%.

Στο σύνολο της σεζόν (Οκτώβριος 2010 – Μάιος 2011), περισσότεροι από 1.127.700 τηλεθεατές παρακολούθησαν ανελλιπώς το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ από την αρχή ως το τέλος σε καθημερινή βάση. Στους τηλεθεατές 15-44 ετών, η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 36,2%, ενώ στους νέους 15-24 ετών, άντρες και γυναίκες, έκανε θραύση με μέσο όρο 43,7%.

Στις καλύτερες στιγμές του, το ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ έφτασε (σε επίπεδο εκπομπής) το 35,1% στο σύνολο του κοινού, το 46,8% στο 15-44, το 66,8% στους νεαρούς άνδρες 15-24 και το 69,7% στις νεαρές γυναίκες15-24.

Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, η εκπομπή επικράτησε με μεγάλη άνεση στη ζώνη μετάδοσής της στο σύνολο των τηλεθεατών, αλλά και σε όλα τα νεανικά κοινά. Η διαφορά της από το δεύτερο κανάλι είναι 7 μονάδες για το σύνολο του κοινού, 14,5 μονάδες για το 15-44, ενώ στους άνδρες 15-24 φτάνει τις 21,3 μονάδες.