Οι νέοι στρέφουν την πλάτη τους στα παράθυρα των δελτίων
Διαβάστε: Ποιοι κερδίζουν το νεανικό κοινό
Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγούν οι μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen, οι οποίες δείχνουν πως το δυναμικό κοινό 15-44, προτιμά το καυστικό – χιουμοριστικό δελτίο ειδήσεων του Star, αλλά και τις μαγειρικές του «Κάτι Ψήνεται» στον Alpha. Τα τηλεοπτικά παράθυρα με τις ξύλινες συζητήσεις που συνήθως δεν καταλήγουν πουθενά, μοιάζουν με μόδα που πέρασε, καθώς οι νέες γενιές τους γυρίζουν την πλάτη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι χθεσινές μετρήσεις τηλεθέασης. Μια μέρα που είχε μεγάλα ειδησεογραφικά γεγονότα να βρίσκονται σε εξέλιξη, έχοντας μάλιστα προηγηθεί η απεργία της Τετάρτης. Το εναλλακτικό δελτίο του Star τερμάτισε πρώτο στο νεανικό κοινό με 23%, αφήνοντας το Mega στη δεύτερη θέση με 22,7%. Μεγάλος αντίπαλος της ειδησεογραφίας, για μια ακόμα μέρα ήταν η εκπομπή μαγειρικής του Alpha που απέσπασε το 18% των τηλεθεατών ηλικίας 15-44. Τέταρτος στο χρονικό διάστημα 20:00 – 21:00 βρέθηκε ο ΑΝΤ1 με 12,9%.
Αξίζει να σημειωθεί, πως το δελτίο ειδήσεων του Mega βρίσκεται ανάμεσα στα «πενηντάρια» τηλεθέασης των «Μυστικών της Εδέμ» και της «Ζωής της Άλλης», γεγονός που ευνοεί και τα δικά του νούμερα.