Ο Λάκης τα είπε όλα και οι τηλεθεατές στριμώχτηκαν στο «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» του για να τον ακούσουν ενώ τα «θύματα» της σάτιράς του… στριμώχτηκαν με όσα τους έσουρε. Γιατί η γλώσσα κόκαλα δεν έχει αλλά (ιδιαίτερα του Λάκη) κόκαλα τσακίζει!
Όσον αφορά όμως τον πόλεμο της τηλεθέασης, ο Λάκης Λαζόπουλος βγήκε άνετα νικητής, αφήνοντας αρκετά πίσω τους αντιπάλους του. Από τις 9 έως τις 10 το βράδυ, το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» έκανε μέσο όρο 45,7 ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε η σειρά του ΑΝΤ1 «Χωρίς Όρια». Η απόφαση του ΑΝΤ1 να προβάλλει τη σειρά που κρατούσε χρόνια στα ράφια του απέναντι από το Λάκη αποδείχτηκε σωστή γιατί κατάφερε να κάνει αξιοπρεπή νούμερα τηλεθέασης, αποδεικνύοντας επίσης, ότι ο κόσμος θέλει καλές ελληνικές σειρές, αντίθετα με τα κανάλια που αποφασίζουν να τις κόψουν. Η σειρά «Χωρίς Όρια» λοιπόν την πρώτη ώρα προβολής της έκανε μέσο όρο 14,4. Η εκπομπή «Σούπερ Μπάλα» του MEGA που μεταδόθηκε εκείνη την ώρα έκανε μέσο όρο 11,5.
Την επόμενη ώρα, ο Λάκης Λαζόπουλος έκανε με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» του μέσο όρο 47,2 και η δεύτερη ώρα της σειράς του ΑΝΤ1 «Χωρίς Όρια» 14,3 ενώ ο ποδοσφαιρικός αγώνας Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – Τσέλση στο MEGA έκανε μέσο όρο 15,8.
Αμέσως μετά την αποχώρηση όμως του Λάκη Λαζόπουλου από το τηλεοπτικό τοπίο, αρκετοί τηλεθεατές έφυγαν από τον ALPHA και πήγαν στον ΑΝΤ1. Η παρέα των «Ράδιο Αρβύλα» βρέθηκε στην πρώτη θέση της κατάταξης με μέσο όρο 22,9 ενώ οι «Οικογενειακές Ιστορίες» έφεραν 22,4. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο ποδοσφαιρικός αγώνας που σημείωσε 19 μέσο όρο.
Να υπενθυμίσουμε ότι αυτοί είναι οι μέσοι όροι στο γενικό σύνολο ανά ώρα των εκπομπών μεταδόθηκαν στο prime time και ότι για τους καθαρούς μέσους όρους στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό θα σας ενημερώσουμε με UPDATE όταν δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία από τη Nielsen.
Γρηγόρης Μελάς