Κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη οι τηλεθεατές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στις ενημερωτικές εκπομπές του Alpha, οι οποίες τη φετινή σεζόν παρουσιάζουν εντυπωσιακή δυναμική.
Η «Αυτοψία» παραμένει πρώτη στη ζώνη προβολής της, και στο σύνολο κοινού και στο 15-44, το «60’ Ελλάδα» είναι και αυτό πρώτο στη ζώνη προβολής του, στο σύνολο κοινού, ενώ οι «360ο» διέγραψαν εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Η «Αυτοψία», με τον Αντώνη Σρόιτερ, και τον μήνα Νοέμβριο, ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44: Σύνολο κοινού: 25,5%, 15-44: 22,7%
Τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης παρουσίασαν τα κοινά Άνδρες – Γυναίκες 25-34 με ποσοστό τηλεθέασης 26,4% και 26,8% αντίστοιχα.
Επίσης, η εκπομπή που κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση, τον Νοέμβριο, ήταν αυτή με τους άστεγους της διπλανής πόρτας: Σύνολο κοινού: 30,6%, 15-44: 27,1%
Το «60’ Ελλάδα», με τον Νίκο Μάνεση, και τον μήνα Νοέμβριο, ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του στο σύνολο κοινού: Σύνολο κοινού: 23,3%, 15-44: 21,0%
Τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης παρουσίασαν τα κοινά Άνδρες – Γυναίκες 25-34 με ποσοστό τηλεθέασης 29,9% και 21,0% αντίστοιχα.
Επίσης, η εκπομπή που κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση, τον Νοέμβριο, ήταν το οδοιπορικό στη Ξάνθη: Σύνολο κοινού: 28,3%, 15-44: 24,5%
Η εκπομπή «360ο», με τη Σοφία Παπαϊωάννου, τον μήνα Νοέμβριο, σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με τον Οκτώβριο, καταγράφοντας στο 15-44: 14,5%
Το υψηλότερο ποσοστό τηλεθέασης παρουσίασε το κοινό Γυναίκες 25-34 με 15,6% Επίσης, η εκπομπή που κατέγραψε την υψηλότερη τηλεθέαση, τον Νοέμβριο, ήταν οι ιστορίες Ελλήνων που ξεπέρασαν τους δύσκολους οικονομικούς καιρούς με όπλα την καινοτομία, την τοπική ανάπτυξη και την αλληλεγγύη: 15-44: 18,8%