Εκτός όμως, από τη μάχη στα δελτία ειδήσεων, κατακόρυφη είναι και η πτώση στις τηλεθεάσεις της πρωινής ενημερωτικής ζώνης του MEGA με το Δημήτρη Καμπουράκη και το Γιώργο Οικονομέα να μένουν πολύ πίσω από το Γιώργο Αυτιά. Χθες μάλιστα, το δίδυμο του ΑΝΤ1, Νάντια Μπουλέ και Θανάσης Πάτρας, βρέθηκαν σε απόσταση αναπνοής από το δίδυμο του MEGA, αναστατώνοντας ακόμα περισσότερο τα στελέχη του σταθμού της Μεσογείων. Συγκεκριμένα, από τις 07:00 έως τις 10:00, ο Γιώργος Αυτιάς με την «Καλημέρα» έκανε μέσο όρο 25,3 στο γενικό σύνολο, οι Δημήτρης Καμπουράκης και Γιώργος Οικονομέας με την «Κοινωνία ώρα MEGA» έφτασαν στο 14,3 και η Νάντια Μπουλέ με το Θανάση Πάτρα με το «Elatte» έφτασαν στο 12,5. Κι όπως είναι λογικό στο MEGA σήμανε συναγερμός διαπιστώνοντας για ακόμα μία μέρα ότι ο ενημερωτικός τους τομέας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και χάνουν συνεχώς τηλεθεατές.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το τελευταίο διάστημα πραγματοποιούνται συσκέψεις μεταξύ των στελεχών του ενημερωτικού τομέα προσπαθώντας να βρουν λύσεις για να κερδίσουν το χαμένο έδαφος και τους τηλεθεατές. Στις συσκέψεις έχουν ακουστεί διάφορες απόψεις σχετικά με το ύφος, τη θεματολογία αλλά και τη «γραμμή» που πρέπει να ακολουθήσουν. Οι πιο… ψύχραιμοι πάντως, που προσπαθούν να περάσουν την ίδια άποψη και στους υπόλοιπους, θεωρούν ότι είναι μία προσωρινή περίοδος και η κάμψη οφείλεται στην καλοκαιρινή περίοδο και ότι ο ενημερωτικός τομέας θα ανακάμψει. Ωστόσο, άλλοι θεωρούν ότι έχουν γίνει λάθη ιδιαίτερα στη στάση τους απέναντι στους «αγανακτισμένους» και στην προβολή τους από το κανάλι που έχουν ως αποτέλεσμα να πληγεί η αξιοπιστία του κεντρικού δελτίου ειδήσεων αλλά και του ενημερωτικού τους τομέα, ευρύτερα. Κάποιοι μάλιστα θέλουν να γίνουν ριζικές αλλαγές ακόμα και σε πρόσωπα αλλά αυτό είναι ένα πολύ πρώιμο σενάριο και τίποτα δεν έχει ακόμα αποφασιστεί. Αν όμως, ακόμα και σε αυτήν την καλοκαιρινή περίοδο συνεχίσει η πτώση στις τηλεθεάσεις, τότε όλα παίζουν. Και μιλάμε για αλλαγές εμπρός αλλά και πίσω από τις κάμερες. Κι αν δεν υπάρξουν αλλαγές μέσα στον Αύγουστο, τότε σύμφωνα με τις ίδιες έγκυρες πληροφορίες, ο Σεπτέμβριος είναι ένας πολύ καθοριστικός μήνας για τον ενημερωτικό τομέα του Μεγάλου Καναλιού!
Γρηγόρης Μελάς