Το 2013 αποχαιρέτησε τα κανάλια τα οποία μπήκαν εορταστικά στο 2014 με ειδικά προγράμματα, αντίστροφη μέτρηση και ταινίες. Πολλοί -και λόγω της οικονομικής κρίσης- είναι αυτοί που άλλαξαν χρόνο στο σπίτι παρέα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά και την τηλεοπτική τους συσκευή ανοιχτή να μεταφέρει λίγο από το κλίμα των ημερών. Για το λόγο αυτό, κάποια κανάλια ετοίμασαν ειδικές εκπομπές με χορό και τραγούδι, κάποια άλλα κατέφυγαν σε μουσικά προγράμματα νυχτερινών κέντρων και κάποια προτίμησαν να μην αλλάξουν ιδιαίτερα τη ροή τους. Ποιος σταθμός βρέθηκε στην κορυφή με τεράστια διαφορά από τους υπόλοιπους;
Οι Έλληνες τηλεθεατές υποδέχτηκαν το 2014 πίνοντας «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο στον ALPHA. Η τηλεθέαση της εκπομπής εκτοξεύθηκε με την αλλαγή του χρόνου στο 46,9%!
Για τη δεύτερη θέση κονταροχτυπήθηκαν η Δημόσια Τηλεόραση με τον ANT1, δηλαδή οι εορτασμοί του δήμου Αθηναίων με το special επεισόδιο που ετοίμασαν «Τα Καρντάσιανς». Αμέσως μετά τα μεσάνυχτα η Nielsen κατέγραφε 16,2% για τη ΔΤ και 16,8% για τον ΑΝΤ1.
Μόλις το 5,7% άλλαξε χρόνο με το μουσικό πρόγραμμα «Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος» που σέρβιρε το MEGA στους τηλεθεατές.
Πιο χαμηλά βρέθηκαν το STAR και ο ΣΚΑΪ που δεν επέλεξαν να προβάλλουν κάτι διαφορετικό στην αλλαγή του χρόνου.