…και το πως διαμόρφωνεται η νέα σεζόν, δεν πρόκειται να γίνουν σήμερα αλλά στο εγγύς μέλλον.
Σε επίπεδο ομίλου, οι Γερμανοί έχουν λάβει τις αποφάσεις τους για το κομμάτι της επένδυσής τους που αφορά στην Ελλάδα και ουσιαστικά από σήμερα ξεκίνησαν οι επί μέρους συζητήσεις με τα στελέχη και τα πρόσωπα του σταθμού.
Κριτήριο για τις τελικές αποφάσεις αποτελεί σαφώς το τρίπτυχο στο κόστος, στην προσδοκία της διαφημιστικής δαπάνης και στα ποσοστά τηλεθέασης. Σε γενικές γραμμές ισχύουν αυτά που γράψαμε το πρωί στο zappIT και που βασίστηκαν στις δηλώσεις κορυφαίου στελέχους του καναλιού.
Από εκεί και πέρα διαβεβαιώνεται αρμοδίως ότι σε κεντρικό επίπεδο οι επικεφαλείς του Group της RTL δεν ασχολήθηκαν αλλά ούτε πρόκειται να ασχοληθούν με επι μέρους συμβόλαια και προγράμματα. Έχουν διαμορφώσει το γενικό επιχειρηματικό πλάνο και η διαπραγμάτευση δεν θα ξεκινήσει από ήδη υφιστάμενα συμβόλαια. Οι συζητήσεις θα ξεκινούν από τα προγράμματα και θα προχωρούν στην επιλογή των προσώπων με προτεραιότητα σε όσους συνεχίζουν ήδη τη συνεργασία τους.
Εν αναμονή των τελικών αποφάσεων που αναμένονται ενδεχομένως στα τέλη της επόμενης εβδομάδας, σίγουρα πάντως εντός του 15ήμερου.
Διαβάστε ακόμη:
Λάμπρος Κωνσταντάρας στο zappIT: Τίποτα ακόμα δεν είναι οριστικό για το «Πάνω στην ώρα»