Το φθινόπωρο έφερε βροχές αλλά και τους παρουσιαστές πίσω στα κανάλια. Κι ενώ για την ψυχαγωγία η νέα σεζόν θα αρχίσει επισήμως σε μερικές εβδομάδες, οι πρώτες μάχες της ενημέρωσης έχουν ήδη ξεκινήσει στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen. Στις 8 το βράδυ, για παράδειγμα, το βαρύ πυροβολικό των σταθμών μπαίνει στην αρένα, με το αποτέλεσμα να μοιάζει απρόβλεπτο, καθώς το «δεδομένο» είναι μια λέξη που δεν υπάρχει πια στην τηλεόραση.
Το βράδυ της Δευτέρας, λοιπόν, MEGA, ΑΝΤ1 και STAR έδωσαν τον πρώτο τους αγώνα επικράτησης. Το κοινό έδειξε να μοιράζεται, δίνοντας, ωστόσο, προβάδισμα στο δελτίο του καναλιού της Μεσογείων.
Στο σύνολο τηλεθέασης, το «σκορ» διαμορφώθηκε ως εξής: MEGA – 24%, ANT1 – 18,7%, STAR – 14%.
Στο δυναμικό κοινό, οι μετρήσεις έδειξαν: MEGA – 21,4%, ANT1 – 15,8%, STAR – 11,4%.
Υπάρχουν κάποιοι παράμετροι, ωστόσο, που δεν μας επιτρέπουν ακόμα να βγάλουμε κάποια ασφαλή συμπεράσματα. Από τη μία, η ενημερωτική απογευματινή ζώνη κάποιων καναλιών -όπως η ΝΕΡΙΤ- είναι ακόμα υπό διαμόρφωση και από την άλλη, τα «γερά» χαρτιά που θα επηρεάσουν το lead in των Κεντρικών Δελτίων δεν έχουν πάρει θέση μάχης. Για παράδειγμα, ο νέος κύκλος του «Μπρούσκου» δεν έχει κάνει πρεμιέρα κι έτσι, το «Όνειρο ήταν» παίζει μπάλα μόνο του, δίνοντας την πάσα που χρειάζεται το δελτίο του MEGA για να βρεθεί στην πρώτη θέση.
Γιώργος Σκρομπόλας
Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων