Zappit

Κάτι Ψήνεται… στον ALPHA

Μπορεί κατά την 3η του χρονιά να ξεκίνησε δειλά την τηλεοπτική του διαδρομή, αλλά μερικές εβδομάδες ήταν αρκετές ώστε το «Κάτι ψήνεται» του ALPHA, να ξαναγίνει η εκπομπή που κατάφερε να ανατρέψει τα τηλεοπτικά δεδομένα και τις τηλεοπτικές συνήθειες των τηλεθεατών, τουλάχιστον των λεγόμενων “δυναμικών” κοινών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement για το διάστημα 4 Οκτωβρίου (πρώτη ημέρα προβολής του για τη φετινή σεζόν) μέχρι και 12 Νοεμβρίου 2010, το «Κάτι ψήνεται» κατέγραψε ποσοστό 19,4% στα κοινά 15-44, κατακτώντας για άλλη μια φορά την κορυφή της τηλεθέασης στη ζώνη προβολής του.
Ακολουθούν Star με 18,8%, Mega με 17,6%, Alter με 11% και ΑΝΤ1 με 11%.

Η φετινή επιτυχία του «Κάτι ψήνεται» είναι συνέχεια της εντυπωσιακής του πορείας από την πρώτη ημέρα προβολής του.
Θυμίζουμε ότι την περσινή τηλεοπτική σεζόν το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Alpha κέρδισε την πρωτιά στη ζώνη 20:00-21:00, με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 24,4%
Ακολούθησαν Mega με 18,7%, Star με 17,6%, Alter με 10 % και ANT1 με 9,9%.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010, ημέρα με ιδιαίτερα έντονη επικαιρότητα, το «Κάτι ψήνεται» κατάφερε να καταγράψει γι’ άλλη μια φορά, τα υψηλότερα ποσοστά στη ζώνη των 8 αφού σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 24,3% στα κοινά 15 – 44 ενώ το τελευταίο τέταρτο της εκπομπής σημείωσε την καλύτερη τηλεθέαση με ποσοστό 28,7%.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι την εβδομάδα 8 – 12 Νοεμβρίου 2010 το «Κάτι ψήνεται» κατέγραψε τις πιο υψηλές θεαματικότητες μέχρι στιγμής, με ποσοστό 21 % στα κοινά 15 – 44, ενώ στις γυναίκες ηλικίας 25 – 44 σημείωσε ποσοστό 23,7%.